مشروح اخبار


» در دیدار استاندار با فرمانده قرارگاه خاتم مطرح شد؛ زمان بهره برداری از محور پاتاوه - دهدشت اعلام شد



استاندار کهگیلویه و بویراحمد:محور ملی پاتاوه_دهدشت تا پایان سال زیر بار ترافیک می رود.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه دیدارهای امروز خود با سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء دیدار و گفت و گو کرد.
وی در این دیدار ابتدا گزارشی از وضعیت پروژه های استان ارائه داد.
کلانتری پروژه های محور ملی پاتاوه_دهدشت، آبرسانی به ۴ شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده از سد کوثر و همچنین سد تنگ سرخ را ۳ پروژه اولویت دار در استان عنوان کرد.
نماینده ارشد اجرایی استان با اشاره به اهمیت جاده محور ملی پاتاوه_دهدشت، بیان کرد: این محور شریانی نقش محوری و راهبردی در خروج بسیاری از مناطق و روستاهای استان از بن بست دارد.
وی افزود: جاده ملی پاتاوه - دهدشت یكی از مسیرهای اصلی و طرح‌های ملی راهسازی برای اتصال جنوب به مركز و‌ شمال كشور است.
کلانتری این محور را از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۳ به استان برشمرد و گفت: تاکنون برای بهسازی و تکمیل این محور از سوی دفتر مقام معظم رهبری کمک های شایانی انجام شد‌.
نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: در تلاشیم که این محور تا پایان سال زیر بار ترافیک برود.
کلانتری خاطرنشان کرد: در صورت تخصیص اعتبار این طرح ملی حداکثر تا خردادماه ۹۹ به طور صد درصدی به بهره برداری می رسد.
استاندار به مطالبات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در استان اشاره کرد و گفت: این مطالبات از سوی وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه پیگیری و تامین خواهد شد.
کلانتری تصریح کرد: مقرر شد قرارگاه خاتم الانبیا در موعد مقرر این طرح مهم و ملی را به بهره برداری رسانده و تحویل دهد.
استاندار با اشاره به پروژه آبرسانی به ۴شهر، بیان کرد: تأمین آب شرب به میزان یک هزار و ۷۰۰میلیون مترمكعب برای جمعیتی افزون بر ۱۵۲ هزار نفر در این چهار شهر پیش بینی شده است.
وی ابراز کرد: علاوه بر تأمین آب شرب این چهار شهر آب ۳۵۰ روستا در مسیر این طرح با جمعیتی بالغ بر ۸۷ هزار و ۷۰۰ نفر نیز تأمین خواهد شد.
سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا نیز در این دیدار با تشکر از پیگیری های استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بر تسریع در روند اجرای این ۳ طرح مهم تاکید کرد و گفت: در تلاشیم که با تخصیص اعتبار مناسب این طرح در موعد مقرر به بهره برداری برسد.
وی عنوان کرد: مردم غیور و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد شایسته بهترین شیوه خدمات رسانی هستند و ما نیز تمام تلاش خود را برای اجرایی شدن تعهدات قرارگاه به کار خواهیم بست.



تاریخ انتشار : 9 دی 1398 22:09



» اخبار مرتبط:

  • در دیدار استاندار با فرمانده قرارگاه خاتم مطرح شد؛ زمان بهره برداری از مح ...
  • فرمانده کل سپاه پاسداران از محور پاتاوه-دهدشت بازدید کرد/تصویر
  • محور پاتاوه – دهدشت جاده آرزوها یا وعده های توخالی /اختلاف نظر عجیب سردارها ...
  • در دیدار استاندار با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم مطرح شد
  • پيشرفت 56 درصدي جاده ملي پاتاوه به دهدشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler