مشروح اخبار


» نامه جنجالی صبا آذر پیک به آیت الله بوشهری در خصوص تاجگردون



صبا آذر پیک خبرنگار و فعال فرهنگی این روزها دست به افشای اسنادی علیه آنچه او  فساد مالی گسترده تاجگردون خوانده زده است طی نامه ای که به آیت الله بوشهری نوشته گفته تاجگردون که رد صلاحیت شده از نام او برای پیش بردن اهدافش به کرات سوءاستفاده کرده است ،تاجگردون خانم آذر پیک را به کنایه خانم مبارزه با فساد خوانده بود.

به گزارش راک نیوز "صبا آذر پیک خبرنگار و فعال فرهنگی این روزها دست به افشای اسنادی علیه آنچه او  فساد مالی گسترده تاجگردون خوانده زده است طی نامه ای که به آیت الله بوشهری نوشته گفته تاجگردون که رد صلاحیت شده از نام او برای پیش بردن اهدافش به کرات سوءاستفاده کرده است ،تاجگردون خانم آذر پیک را به کنایه خانم مبارزه با فساد خوانده بود.

تلاش تاجگردون برای سواستفاده از نام و اعتبار آیت الله بوشهری
دست به دست کنید تا به دست آیت‌الله بوشهری برسه/

جناب آیت الله بوشهری نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری

سلام علیکم

جنابعالی به عنوان فردی دین دار شناخته می‌شوید. به یقین بهتر از دیگران به عملکرد شورای نگهبان واقف هستید. جناب آقای غلامرضا تاجگردون توسط شورای نگهبان به دلیل پرونده‌های متعدد مالی و گزارش‌های فساد ارسالی از سوی نهادهای صالحه، رد صلاحیت شده اند.
متاسفانه آقای تاجگردون از نام شما در روزهای گذشته به کرات سوءاستفاده کرده و گویی در نظر دارد همانطور که در دوره ای با سوءاستفاده از آقای خاتمی در دولت اصلاحات و پیش بردن کارهایش سبب سرافکندگی ایشان شدند، همین تجربه را در مورد مقام جنابعالی تکرار کنند.

این نماینده رد صلاحیت شده در طی روزهای اخیر در محافل مختلف سیاسی و حتی هوادارنش از جنابعالی اسم برده و گفته است آیت الله بوشهری پرونده صلاحیت من و آقای خدری را حل می‌کنند و متاسفانه همین سخنان سبب شده تا بسیاری که با شخصیت و فضائل شما غریبه‌اند، گمان برند که شما هم بخشی از سیطره سیاسی و مافیای اقتصادی ایشان هستید که حتی چنین گمانه هایی به یقین از شخصیت علمی شما به دور است.

جناب آیت الله بوشهری، مافیای جناب تاجگردون وسیع و عیان است و اسناد فساد وی از سوی نهادهای مختلف نظارتی و قضایی گزارش شده و با جمع‌آوری اسناد متقن در حال رسیدگی است؛ مبادا طمع سیری‌ناپذیر ایشان ساحت شما را آلوده کند. چرا که آقای تاجگردون تاکنون نشان داده از هر فرد و هر جایگاه و هر موقعیتی برای مقاصد اقتصادی خود سوءاستفاده می‌کند.

شاید نوشتن این متن برای جنابعالی که فردی خداترس هستید، لازم نبود اما از آنجا که فرض رفت جنابعالی بی‌خبر باشید که تاجگردون در ۲۴ ساعت گذشته همه جا از نام شما خرج کرده است، این متن مختصر به صداقت، خطاب به شما نوشته شد. باری که انتشار اسناد فساد تاجگردون در روزهای گذشته آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

تاسف‌انگیر است که آقای تاجگردون ابایی ندارد که برای رسیدن به هدف، آیت الله بوشهری را بدنام کرده و از شما تصویر فردی لابی‌گر و سوءاستفاده کن از جایگاه و موقعیت در ذهن هوادارنش ترسیم کند. تا جایی که شب گذشته به خنده مکررا گفته نامه من و آقای خدری نماینده بوشهر خطاب به مردم شبیه هم است چون تدبیر آیت‌الله بوشهری این طور بوده تا ان‌ شا‌الله فردا رد صلاحیت‌مان توسط مذاکره ایشان، رفع و رجوع شود.

افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد

نامه جنجالی صبا آذر پیک به آیت الله بوشهری در خصوص تاجگردون

 



تاریخ انتشار : 23 دی 1398 15:19



» اخبار مرتبط:

  • واکنش تند شهردار گچساران به پست اینستاگرامی تاجگردون :
  • واکنش تند شهردار اسبق تهران به اظهارات تاجگردون ؛ گفته های تاجگردون صحبت ها ...
  • پیام تسلیت رئیس شورای شهر دوگنبدان به تاجگردون
  • اولین نتایج دروغ‌پردازی علیه هاشمی
  • تاجگردون:خدا را شکر ظریف فرصت نکرد صحبت کند
  • » اشتراک گزاری خبر



    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام