مشروح اخبار


» ابلاغ جدید ‌سازمان بازرسی ؛هیچ کارمندی‌ حق تبلیغ برای کاندیدای خاصی را ندارد



حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن درویشیان  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حفظ محیط زیست و جنگل‌ها جزو اولویت‌های سازمان بازرسی بوده و اجازه سوء استفاده، تصرف و تخریب و تغییر کاربری جنگل را نمی‌دهیم.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد؛ رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ابلاغ جدید ‌سازمان بازرسی به ادارات و سازمان‌های دولتی خبر داد و گفت: ‌هیچ کارمندی‌ حق تبلیغ برای کاندیدای خاصی را ندارد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن درویشیان  بیان کرد: ما در سازمان بازرسی یکی از ماموریت‌هایی که در تمام انتخابات ورود پیدا می‌کنیم و به استان‌ها نیز ابلاع کرده‌ایم که هیچ کارمند دولت اعم از مدیر و کارمند نباید از امکانت دولتی یا در وقت اداری نسبت به تبلیغ برای کاندیدای خاص اقدام کند زیرا این تخلف و جرم بوده و قابل تعقیب است و مواردی اگر گزارش شود همکاران به مرجع قضایی منکعس و برخورد می‌شود.

درویشیان خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنم به کارکنان دستگاه‌های جرایی و به ویژه مدیران نظارت کنند از امکانات دولتی در تبلیغ کاندیدا له یا علیه در وقت اداری استفاده نکنند و در این راستا استفاده از امکانات دولتی منموع است و اگر گزارش مستندی به مرجع قضایی منکعس شود بدون شک بررسی می‌شود.

وی افزود: نظارت بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه قانون‌گذاری و نظارت وظیفه سازمان بازرسی نیست و آیین‌نامه مجلس با عنوان نظارت بر نمایندگان وجود دارد و در این زمینه معاونت نظار‌ت در تشکلات مجلس نیز پیش بینی شده است

درویشیان تاکید کرد: اما فارغ از این هر شخص حقیقی و حقوقی که جرمی خارح از وظایف نمایندگی باشد محرز و مستند شود منعکس و پیگیری می‌کنیم و در جرائم عمومی نماینده مجلس و غیر نماینده برای سازمان بازرسی فرقی ندارد.



تاریخ انتشار : 30 دی 1398 13:00



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست سازمان بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • مدیران با حرکت در ریل قانون و بهره گیری از میز خدمت، بهترین و شایسته‌ ترین ...
  • بازرسان در گزارشهای خود نهایت دقت و بی‌طرفی را داشته باشند
  • شفاف سازی بازرسی کهگیلویه و بویراحمد :استخدام‌های بی‌ضابطه ادارات به نحوی ک ...
  • مدیرکل جدید بازرسی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler