مشروح اخبار


» دیدارهای جداگانه استاندار با مسئولان وزارت ورزش وجوانان/توسعه ورزش قهرمانی استان نیازمند حمایت ویژه/ استان موفق به کسب رتبه برتر در المپیاد استعداد یابی



حسین کلانتری گفت: تکمیل زیرساخت ها و پروژه های نیمه تمام ورزشی استان نیازمند توجه ویژه و تخصیص اعتبارات ملی از سوی وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش راک نیوز "استاندار کهگیلویه و بویراحمد باهدف پیگیری مشکلات جامعه ورزشی استان دیدارهای جدگانه ای با مریم فرامرزیان معاونت مدیریت و پشتیباتی وزارت ورزش و جوانان و علی نژاد معاونت توسعه ورزش وزارت ورزش و جوانان کشور داشت. 
علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز، استاندار را در این دیدارها همراهی کرد.
کلانتری در دیدار با مریم فرامرزیان معاونت مدیریت و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان کشور خواستار نگاه ویژه این وزارت خانه برای تخصیص اعتبارات به حوزه ورزش و جوانان استان شد و افزود: به طور قطع برای رشد هیات های استانی، استعداد یابی، آموزش، توسعه و ارتقای ورزش قهرمانی نیازمند تامین اعتبار هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نگاه ویژه استان و اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به المپیک ۲۰۲۰ توکیو، عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان موفق به کسب رتبه برتر در المپیاد استعداد یابی برتر کشور شد.
حسین کلانتری، کسب عناوین و سکوهای قهرمانی توسط ملی پوشان و قهرمان استان در میادین را برگ زرین ورزش استان دانست و افزود: انتظار می رود وزارت ورزش و جوانان جهت برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان وملی پوشان استان اعتبار لازم را تخصیص دهد.
استاندار کهگیلویه بویراحمد، مشکل ترابری و نقلیه ورزش و جوانان استان را یکی از مشکلات مهم پیش رو این اداره کل برشمرد و گفت: رفع این مشکل با تخصیص اعتبار و مجوز خرید وسایل نقلیه برطرف می شود.
کلانتری با اشاره به وجود استعداد و ظرفیت ورزشکاران در میادین کشوری و بین المللی از حمایت های سطانی فر وزیر ورزش و جوانان در تخصیص اعتبارات لازم برای احداث دو باب سالن در بخش محروم زیلایی در شهرستان بویراحمد تقدیر و خواستار توجه، حمایت و نگاه ویژه معاونت مدیریت و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان به ورزش استان در جذب نیروهای متخصص در سهمیه های استخدامی شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین بطور جداگانه با جمشید تقی زاده معاونت حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.
حسین کلانتری در این دیدار با اشاره به مشکلات موجود در استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج، تاکید کرد: حل مشکلات و نواقص این استادیوم با همکاری شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی امکان پذیر است.
استاندار به مشکلاتی در حوزه ورزش استان از جمله اختصاص به موقع اعتبار برای دریافت سند تفکیکی برای اماکن ورزشی اشاره کرد و گفت: می طلبد با تخصیص اعتبارات قبل از پایان سال مالی جاری در حل مشکلات ثبت اسناد و املاک ورزش کهگیلویه وبویراحمد ما را یاری کنید.
کلانتری به مشکلات استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج اشاره کرد و افزود: بدهی آبانمان انشعابات آب و فاضلاب، برق، گاز در زمان فعالیت پروژه توسط پیمانکاران، اصلاح چمن و پیست تارتان از عمده مشکلات این استادیوم است و انتظار می ورد وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشوردر این خصوص نگاه ویژه ای به استان داشته باشند.
مریم فرامرزیان معاونت مدیریت و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان کشور نیز در این دیدار گفت: پاسخگوی مطالبات و دغدغه های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حوزه ورزش این استان هستیم و پس از بررسی موارد و مشکلات تلاش خود را جهت رفع آنها به کار می گیریم.
جمشید تقی زاده معاونت حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان نیز در این دیدار گفت: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات موجود به کار خواهیم بست تا بتوان قسمتی از آنها را حل کنیم.
همچنین در این نشست با حضورعلی نژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان کشور مشکلات هیات های ورزش کهگیلویه بویراحمد مورد نقد و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در جهت رفع مشکلات هیات های استانی اعتبارات لازم به ورزش استان تخصیص یابد.
علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست از حمایت ها و پیگیری های کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد در توسعه ورزش این استان تقدیر و به تشریح برنامه ها و عملکرد های اداره کل ورزش و جوانان پرداخت.



تاریخ انتشار : 1 بهمن 1398 12:22



» اخبار مرتبط:

  • با حضور علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد مشکلات ورزش چرام بررس ...
  • نمایندگی اداره ورزش و جوانان درسوق افتتاح شد
  • سرپرست هیات ورزشی بیماران خاص کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان چاروسا افتتاح می‌شود
  • صدور حکم جلب برخی از روسای هیات‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler