مشروح اخبار


» بازداشت ۵ فرد مسلح طرفدار کاندیداها در کهگیلویه و بویراحمد/ ۲نفر متواری هستند



معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۰۷ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در این استان برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم اختصاص داده شد.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد وبه نقل از ایسنا؛ "احد جمالی" ظهر روز سه شنبه، یکم بهمن ماه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه ها در آستانه برگزاری انتخابات مجلس یازدهم افزود: وقتی فرهنگ در جامعه ای بخصوص مسئولانی که عادت به چاپلوسی و تملق کرده اند، رو به انحطاط می رود.
رییس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد هم‌چنین خاطرنشان کرد: دو نفر از طرفداران و استقبال‌کنندگان با اسلحه و تیراندازی یک داوطلب در گچساران دستگیر شدند که تا پایان انتخابات در بازداشت به سر خواهند برد.
جمالی تصریح کرد: برای دو نفر نیز حکم جلب صادر شده، هم اکنون متواری هستند، البته برخورد لازم و قانونی صورت می گیرد. همچنین ۳ نفر نیز دیروز در شهرستان کهگیلویه دستگیر شده است.
وی در خصوص تخلفات انتخاباتی داوطلبان انتخابات ۹۸ استان ادامه داد: تذکرات لازم بصورت تلفنی و حضوری به داوطلبان داده شده است و در این زمینه رو در بایستی نداریم و فرقی نمی کند از چه جناح و گروهی باشد چرا که مهم برای ما مردم هستند.
رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وظیفه خود می دانیم از رسانه ها حمایت کنیم، عنوان کرد: متاسفانه مسایل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در این استان نسبت به سایر استان‌ها فرق دارد چون بحث های قومی و قبیله ای توفق بیشتری دارید. اصلاح طلب و اصولگرا در این استان حرف اول را نمی زنند.
جمالی تاکید کرد: قوم گرایی در انتخابات برای مشارکت انتخابات یک ظرفیت خوب است که باید مدیریت شود.
وی اظهارکرد: اینکه هنوز لیستی به فرمانداری نرسیده است در سایت های محلی و فضای مجازی پخش و منتشر شده درست نیست و بد اخلاقی است.
رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این استان مشکل مشارکت حداکثری نداریم و همچون گذشته مشارکت بالایی خواهیم داشت البته به این معنا نیست که بی تفاوت باشیم.
جمالی افزود: دنبال برگزاری انتخابات سالم و در کمال امنیت و سلامت بعنوان حق الناس هستیم و تلاش می کنیم.
به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در استان ۸۰۷ شعبه اخذ رای ثابت و سیار اختصاص داده شده و بیش از ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر عوامل برگزار کننده، انتخابات اسفند ۹۸ را برعهده دارند.



تاریخ انتشار : 1 بهمن 1398 15:50



» اخبار مرتبط:

  • اعلام زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی/شمارش معکوس جهت برگز ...
  • قانونمداری و رعایت حق‌الناس از اولویت‌های فرمانداران در انتخابات
  • پاسخ معنادار معاون استاندار به استعفای مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بو ...
  • تعیین 924 شعبه اخذ رأی شهری و روستایی برای برگزاری انتخابات در کهگیلویه و ب ...
  • چندنفر داوطلب احتمالی کاندیداتوری شرکت در انتخابات استان کهگیلویه و بویراح ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler