مشروح اخبار


» شاهین محمد صادقی در لیست اولیه اصولگرایان؛ ماندن در تهران یا کوچ انتخاباتی به کازرون



پس از رد صلاحیت اکثر چهره های شاخص در  حوزه انتخابیه کازرون و کوه چنار گمانه زنی ها از کوچ انتخاباتی شاهین محمد صادقی شاخص ترین چهره سیاسی کازرون در پایتخت خبر میداد.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان فارس،  بنابرشنیده های خبرنگارما نام شاهین محمد صادقی در میان نامزدهای شورای ائتلاف دیده می شود. 

بنابراین گزارش ،لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزد‌های شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد که نام شاهین محمد صادقی و محمد باقرقالیباف در این لیست دیده می‌شود.
قرار است، لیست نهایی ۳۰ نفره تهران از میان این ۱۵۹ نفر انتخاب شود.
به گزارش راک نیوز ، درحالیکه تا این لحظه گزینه های برخوردار از شانس قبولی قطعی و چهره های تاثیرگذار در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کازرون و کوه چنار کمتر بچشم می خورد ،در صورت عدم عبور رد صلاحیت شده ها از فیلتر شورای نگهبان ،بی گمان کوچ محمد صادقی برای او آسان ترین تصمیم انتخاباتی خواهد بود که سومین راهیابی به مجلس را در کارنامه وی ثبت شود.

البته شاهین محمد صادقی نه تنها در کازرون بلکه بواسطه ارتباط نزدیک با اصولگرایان ،پذیرش مسئولیت در سازمان های مختلف دانشگاهی و ورزشی ، برخورداری از جایگاه پزشکی از وی چهره ای فرا منطقه ای ساخته که در صورت قرار گرفتن در لیست اصولگرایان پایتخت ، برای رای دهندگان تهرانی هرگز نام غریبه نیست که صرفا بخاطر لیست بخواهد رای بیاورد. 
اگرچه در شرایط فعلی در هردو حوزه انتخابیه تهران و کازرون وکوه چنار شانس به صادقی روی کرده است اما باید منتظر ماند و دید  او چه تصمیمی خواهد گرفت ؟ 
آیا برای سومین راهیابی به بهارستان در تهران می ماند از همان نزدیکی دربست با لیست چارتری اصولگرایان مجلس نشین است یا می آید از همان مسیر قبلی کازرون به تهران میرسد.هرچه است دراین نکته را نباید فراموش کرد همای حضور شاهین محمد صادقی در مجلس شورای اسلامی در  دوره های فرد(هفتم.نهم) با اویار بوده است(یابقول بهمن بیگی ؛ یک درمیان ) اکنون بنظر می رسد مجلس یازدهم دوباره همای بخت بر مجلس نشینی وی احتمال بدهد.
این احتمالات دست کم تا اعلام نهایی نتیجه اعتراضات به صلاحیت داوطلبین مجلس شورای اسلامی رد یا عدم احراز شده پابرجا است  و درهر صورت این مردم هستند که سرنوشت خود را در سپردن وکالت به چه کسی انتخاب می کنند.




تاریخ انتشار : 2 بهمن 1398 09:02



» اخبار مرتبط:

  • اولین چهره شاخص کهگیلویه بزرگ ثبت نام کرد/ اعلام کاندیداتوری سناتور در حوزه ...
  • گزینه های ثبت نامی در حوزه انتخابیه کازرون و کوه چنار در روز اول ثبت نام + ...
  • امام جمعه کازرون به ضرب چاقو کشته شد
  • لیست تلگرامی اصولگرایان شیراز +اسامی
  • سلمان فارسي به کازرون رفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler