مشروح اخبار


» اعلام حمایت جامعه پزشکی گچساران از تاجگردون



جامعه پزشکی شهرستان گچساران با برگزاری نشستی غلامرضا تاجگردون را به عنوان كاندیدای مورد حمایت خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی معرفی كردند.

به گزارش راک نیوز؛جامعه پزشکی شهرستان گچساران در نشستی حمایت خود را از غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی،نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای سومین دوره متوالی اعلام کردند.
در ابتدای این نشست تعدادی از پزشکان به نمایندگی از جامعه پزشکی شهرستان گچساران سخن گفتند و پس از آن غلامرضا تاجگردون به ایراد سخنرانی پرداخت.
بدهی 100هزار میلیارد ریالی دولت به حوزه درمان
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت : هم اكنون دولت 100 هزار ميليارد ريال به حوزه درمان كشور بدهكار است.
غلامرضا تاجگردون در جمع پزشکان شهرستان گچساران افزود : بدهي دولت به ارائه دهندگان خدمات در حوزه سلامت هم اکنون 100 هزار ميليارد ريال است كه با پرداخت بخشي از اين بدهي ها در سال آتی اين رقم به 50 هزار ميليارد ريال خواهد رسيد.
حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده؛28میلیون ریال
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق هیچ کارمند و بازنشسته‌ای در سال آینده کمتر از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در ماه نخواهد بود.
وی افزود: حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلان، حداقل حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، حداقل حقوق کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت و سایر حقوق‌بگیران دستگاه‌های اجرایی و صندوق های بازنشستگی وابسته به دستگاه‌های اجرایی و مستمری‌ها و سایر حمایتهای متناسب با آنها معادل افزایش ضریب ریالی به میزان ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال راک نیوز در تلگرام به نشانیRAAKNEWS@همراه شوید.



تاریخ انتشار : 4 بهمن 1398 20:08



» اخبار مرتبط:

  • افزایش حقوق کارمندان از این ماه باید پرداخت شود
  • تاجگردون:تخلف دولت مردم را ناامید خواهد کرد
  • 70 درصد از کارمندان دولت حقوق زیر 25 میلیون ریال دریافت می‌کنند
  • تاجگردون: افزایش حقوق اقشار کم‌درآمد از اولویت‌های بودجه سال 96 است
  • ميزان افزايش حقوق کارمندان در سال ۹۲ مشخص شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام