مشروح اخبار


» دیدار جمعی از مسئولان با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد



امروز شنبه پنجم بهمن ماه ، رئیس ، مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه و مدیران ادارت تابعه جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد با حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج دیدار و گفتگو کردند.
 

به گزارش راک نیوز ، این دیدار که در راستای انتصاب جدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج از سوی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) برگزار گردید حجت الاسلام و المسلمین  مصطفوی ، مسئول نهادنمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان ضمن تبریک مجموعه سنگرسازان بی سنگر در کهگیلویه وبویراحمد نسبت به انتصاب حجت الاسلام والمسلمین حسینی بعنوان نماینده معظم له و امام جمعه یاسوج   گفت : منابع غذایی برای عموم مردم اهمیت زیادی دارد که باید جهاد کشاورزی بر اساس وظیفه ذاتی خود با تفکر و مدیریت جهادی امنیت غذایی را فراهم کند .

وی به موفقیت های حاصل شده در طی سنوات گذشته در حوزه جهادکشاورزی استان و ادارات تابعه پرداخت و گفت: افتخار این مجموعه در دفاع مقدس بر همه اعیان بوده و هست و با همان روحیه جهادی سالهای دفاع مقدس در جنگ اقتصادی دشمن در کنار همه اقشار جامعه و دستگاه های اجرایی تلاش می نمائیم.
نماینده  جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه شهریاسوج ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه سازمان جهادکشاورزی و ادارات تابعه با اشاره به اینکه مدیران جهاد کشاورزی از ظرفیت استان برای توسعه بخش کشاورزی استفاده می کنند خواستار تعامل و هماهنگی  جهاد کشاورزی با کشاورزان ، دامداران و بهره برداران  بمنظور شکوفایی هر بیشتر این عرصه در استان شد .
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی با توجه به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب بر رونق تولید  گفت :  حجت بر ما تمام شده و بایستی همه در بحث رونق تولید تلاش نموده  و دانش زیر ساختها را به مدد گرفته تا بحث رونق تولید به معنای واقعی کلمه محقق شود و بتواند کشور را در شرایط تحریم نجات داد.
وی با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی  و شکست هیمنه آمریکا در جهان اظهار کرد: بعد از شهادت سردار سلیمانی و ابوالمهدی مهندس پارلمان عراق اخراج آمریکا از این کشور را تصویب و ملت عراق در یک حرکت نمادین و خودجوش خواستار خروج آنان از عراق می شوند  از برکات خون این شهدا است.
امام جمعه یاسوج در پایان  با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین پیام‌های که سردار سلیمانی برای مسئولان کشور داشته خدمت خالصانه و بی منت به مردم است، تصریح کرد: اخلاص در عمل سبب محبوبیت سردار سلیمانی در میان همه اقشار جامعه و مردم منطقه شده است.
در این دیدار صمیمی حجج الاسلام خادمی و ظهرابی ، مسئول و کارشناس دفتر نمایندگی ولی فقیه و دکتر چهارلنگ ، معاون توسعه و منابع اداره کل دامپزشکی استان نیز حضور داشتند.



تاریخ انتشار : 5 بهمن 1398 15:37



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه به نماینده ولی فقیه و امام جم ...
  • مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در حسینیه راک برگزار می شود
  • مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در حسینیه راک برگزار می شود
  • نماینده ولی فقیه در هوا فضای سپاه پادگان امام خمینی(ره) فارس شهادت سردار سل ...
  • انتصاب درسازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler