مشروح اخبار


» افشاگری یک کاندیدای اصلاح طلب علیه منطقیان ؛ تاسیه روی شود هرکه در او غش باشد



درحالیکه دو نامزد شاخص اصلاح طلب یعنی کامرانی و دهبانی نتوانستند از فیلتر صلاحیت شورای نگهبان عبور کنند ، گمان میرفت انتظار می رفت از مسعودی بعنوان گزینه جایگزین حمایت گردد.

به گزارش خبرگار راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد ؛ در فضای مجازی فایل صوتی و تصویری منتشر گردیده که در آن مسعود قبادی کارشناس ارشد تربیت بدنی و کاندیدای اصلاح طلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از عملکرد محمود منطقیان از چهره های شاخص اصلاح طلبی در کهگیلویه بزرگ انتقاد کرده است .
بنابراین گزارش ، در یک فایل تصویری منتشر شده قبادی که در یک جمع صحبت میکند با بیان اینکه ما اخلاق احمدی نژادی نداریم که بگم بگم راه بندازیم ،اضافه کرد : گفتند کاندیدای ما کامرانی نیست .وی به این نکته هم اشاره کرد که در چرام که زادگاه من است  دوست همفکرمن میگوید حالا که میخواهی به فلانی و فلانی رای بدهی برو به عدل هاشمی رای بده.
اما انتقادات و افشاگری های این چهره فرهنگی ادامه داشته و در یک فایل صوتی که نوک انتقاداتش بسمت محمود منطقیان است گفت : طرف صحبتم فقط و فقط منطقیان است که یک عمر زنذگیم به پای وی فنا شده است. این کاندیدای اصلاح طلب در ادامه اضافه کرد : حاضرم بشینیم وبا هم مناظره کنیم .اگر پایبندی وتفکرم به جریان اصلاح طلبی بیشتر از منطقیان نباشد قطعا کمتر نیست.
وی ادعا میکند که خانواده اش هم اگر بیشتر از خانواده منطقیان هزینه نداده باشد کمتر هم هزینه نداده است .و از منطقیان خواسته تا در حضور مردم با هم مناظره کنند و اظهارات خود را با این جمله کنایه آمیز به پایان رسانده که بیاید بنشین تا مناظره کنیم و سیه روی شود هرکه در او غش باشد.

راک نیوز حق هرگونه پاسخگویی برای محمود منطقیان را محفوظ می داند.



تاریخ انتشار : 6 بهمن 1398 00:21



» اخبار مرتبط:

  • منطقیان ویک آزمون سخت تاریخی /آیا او شفاف سازی می کند ؟
  • افشاگری علیه منطقیان با انتشار یک فایل صوتی پرحاشیه
  • مناظره محمود منطقیان و محمد جهانبخش به مناسبت روز دانشجو در شهرستان چرام ب ...
  • منطقیان آمدنی شد/سریال همیشگی منطقیان ،لاهوتی کلید خورد/ دوباره اصلاح طلبان ...
  • "محمودمنطقیان"فعال سیاسی اصلاح طلب کهگیلویه ،داغدار شد+زمان ومکان مراسم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler