مشروح اخبار


» پيام تبریک ناظر گمركات استان و مدير كل گمرك منطقه ويژه اقتصادي بوشهر به مناسبت روز جهاني گمرك



بدون شك ايجاد فضايي آرام در محيط تجاري استان ، تسهيل و تسريع در فرآيند ترخيص كالا به ويژه مواد اوليه توليد و كالاهاي اساسی و كسب رتبه اول صادرات در سطح كشور با وجود شرايط ظالمانه تحريم، همگي مرهون تلاشها و خدمات ارزشمند شبانه روزي همكاران عزيزم در سراسر گمركات استان بوده است.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان بوشهر ؛ در پیام تبریک ناظر گمرکات استان بوشهر که نسخه ای از ان در اختیار راک نیوز قرار گرفته آمده است:
گمرك از گذشته هاي دور از قديمي ترين دستگاههاي اداري و دولتي بوده كه نقش انكار ناپذيری در مناسبات تجاري و بازرگاني كشور ايفا نموده است. پر واضح است امروزه ماموريت اين سازمان كه پيشتر صرفاً نقش وصولي عايدات و درآمدهاي دولت را به عهده داشت;دچار دگرديسي و تغيير شده و در برهه كنوني گمرك به عنوان مرزبان اقتصادي كشور وظايف مهم و استراتژيكي در زمينه اعمال سياستهاي اقتصادي در حوزه بازرگاني خارجي از جمله حمايت از توليدات داخلي، كنترل مباحث ارزي، اعمال محدوديتها و مقررات بهداشتي و رعايت استانداردهاي ملي و در نهايت حمايت از مصرف كنندگان را بر عهده دارد.
با اين اوصاف و با توجه به گستردگي و حساسيت وظايف گمرك ، سازمان جهاني گمرك نيز سال ٢٠٢٠ را تحت عنوان گمرك ، تقويت كننده ثبات براي مردم ، شكوفايي اقتصادي و محيط زيست نام گذاري کرده است كه انتخاب اين شعار و رويكرد، خود گوياي نقش پر رنگ گمرك در حوزه هاي مختلف مي باشد.
اینجانب ضمن تشكر و قدر داني ويژه از حمايت ها و مساعدت هاي بي شائبه جناب اقاي دكتر مير اشرفي معاون محترم وزير و رياست كل گمرك جمهوري اسلامي ايران و معاونين و مديران كل ، بر خود فرض مي دانم از همه همكاران عزيز و گرانقدر كه با وجود همه تنگناها و كاستي ها ، موجبات رضايت مندي مردم و فعالين اقتصادي را فراهم نموده اند صميمانه و خالصانه سپاس گزاري نمايم.
بدون شك ايجاد فضايي آرام در محيط تجاري استان ، تسهيل و تسريع در فرآيند ترخيص كالا به ويژه مواد اوليه توليد و كالاهاي اساسی و كسب رتبه اول صادرات در سطح كشور با وجود شرايط ظالمانه تحريم، همگي مرهون تلاشها و خدمات ارزشمند شبانه روزي همكاران عزيزم در سراسر گمركات استان بوده است.
در اينجا لازم ميدانم از همراهي و تعامل استاندار محترم ، معاونين ايشان، نمايندگان محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي ، كليه سازمانهاي همجوار و همچنین اتاق بازرگاني، صنايع ، معادن و كشاورزي استان كه در روان سازي تجارت و بهبود فضاي كسب و كار نقش بسزايي داشته اند تشكر و قدرداني نمايم.
ضمن تبريك ٢٦ ژانويه، روز جهاني گمرك به همه همكاران خدوم ، پرتلاش و ارزشمندم و همچنين خانواده هاي محترم آنها، عزت ، سربلندي و توفيقات روز افزون همه عزيزان را از درگاه خداوند منان مسئلت مي نمايم.
بهروز قره بيگي توابع
ناظر گمركات استان و مدير كل گمرك منطقه ويژه اقتصادي بوشهر



تاریخ انتشار : 6 بهمن 1398 11:22



» اخبار مرتبط:

  • ناظر گمركات استان بوشهر و مدير كل گمرك منطقه ويژه اقتصادي بوشهرشهادت سردار ...
  • تفاهم جدیدوزارت دفاع باگمرک ایران+متن تفاهم نامه
  • واردات برنج به کشورممنوع شد
  • پیش بینی درست راک نیوز:نوروزی لرتبار مدیرکل گمرکات استان بوشهر شد
  • كارت هاي بازرگاني دفترچه اي تغيير يافت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler