مشروح اخبار


» جنگ نرم بسیار سخت و پیچیده شده است/در دنیای امروز مفهوم مرزها تغییر کرده است



حجت الاسلام و المسلمین شهریاری تأکید کرد: سونامی اطلاعات و ارتباطات امروزه باعث شده است جنگ نرم بسیار سخت و پیچیده تر شود.
.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری تأکید کرد: سونامی اطلاعات و ارتباطات امروزه باعث شده است جنگ نرم بسیار سخت و پیچیده تر شود.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، جمعی از فعالان بسیج رسانه ای کشور عصر روز یکشنبه با حجت الاسلام و المسلمین «حمید شهریاری» دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دیدار و پیرامون اهمیت رسانه در دنیا بحث و گفت‌وگو کردند.
حجت الاسلام و المسلمین شهریاری در این دیدار طی سخنانی، اظهار داشت: حضرت امام(ره) یک اعجوبه تاریخی بود که نمونه و نظیر نداشت. خصوصیت اصلی ایشان که موجب شد ایشان به یک چهره برجسته جهانی در تاریخ معاصر و همین طور در طول تاریخ اسلام تبدیل شود، حس معیت الهی بود.
وی افزود: حضرت امام (ره) عارفی بودند که حضور خدا را در خود احساس می‌کردند و همین باعث شده بود که ایشان از هیچ کس نمی ترسیدند و لذا این حس به دیگران هم منتقل می‌شد.
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه سردار سلیمانی چگونه و کجا شهید شد، گفت: در دنیای ما مفهوم مرزها در جنگ سخت تغییر کرده است و به همین علت مرزهای ما به معنای واقعی اش همه جایی است و می‌توان گفت که امروزه ما با مرزهای جدیدی روبه‌رو هستم.
حجت الاسلام و المسلمین شهریاری با تأکید بر این مطلب که سونامی اطلاعات و ارتباطات امروزه باعث شده است جنگ نرم بسیار سخت و پیچیده تر شود، بیان داشت: چون مفهوم مرز در دنیا جابجا شده است رسانه ها سبب شده اند که انسان ها همزمان با هم در ارتباط بوده و بتوانند تمامی اخبار دنیا را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.
وی با بیان اینکه آن زمان که ما رسانه های ارتباط جمعی را وارد ایران کردیم توانستیم پیام بیداری اسلامی امام را به جهانیان صادر کنیم، بیان داشت: ما در فضایی زندگی می‌کنیم که رسانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بر همین اساس با قطعیت می توان گفت اگر حکومتی بخواهد پایدار باشد باید بر رسانه حکومت کند و حکومت ها باید با رسانه ها هم افزایی داشته باشند.
در ابتدای این نشست "مسعود بصیری"، رئیس سازمان بسیج رسانه‌ای کشور با اشاره به اینکه مسئولان بسیجی رسانه در ۳۲ استان کشور مستقر است، گفت: بالغ بر ۱۸۰ کانون و دفتر انجمن رسانه‌ای مختلف در استان های گوناگون وجود دارد که نزدیک به ۱۲ هزار نفر عضو بسیج رسانه هستند.
 وی ادامه داد: بیشتر کار ما همدلی و هم افزایی قلوب مسلمین در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران است و لذا بسیج رسانه ظرفیت توزیع اخبار رو دارا است.
مسعود بصیری با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه ما شناساندن دشمن به جامعه است گفت: در همین رابطه ما با ائمه جمعه استان ها، صدا و سیمای تهران و مراکز استان‌ها ارتباط تنگاتنگی داریم و از تمامی ظرفیت های موجود برای رسیدن به این هدف بزرگ خود استفاده می کنیم.
رئیس سازمان بسیج رسانه ای کل کشور با اشاره به برگزاری پنجمین دوره جشنواره ابوذر اظهار داشت: بالغ بر ۱۵ هزار اثر به این جشنواره ارسال شده بود که این جشنواره در تمامی استان‌های برگزار می‌شود و افراد برتر حوزه استانی به تهران معرفی شده و در نهایت از آنان تقدیر و تشکر به عمل می آید.
بصیری تاکید کرد: همدلی و هم افزایی یکی از شعارهای این مجموعه است و همه کسانی که قلبشان برای جمهوری اسلامی ایران می تپد و از پیروزی های انقلاب اسلامی خوشحال می شوند از نظر ما بسیجی‌اند.
"علی بیگی"،مسئول بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان در ادامه به اقدامات صورت گرفته در این استان اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره ابوذر، ایجاد بخش وحدت آفرین در این جشنواره، جشنواره تروریسم و مبارزه با فرقه گرایی، ایجاد خانه مطبوعات، برگزاری کلاس های سواد رسانه ای، تولید مشترکات رسانه ای، شناساندن و معرفی شهدای اهل سنت و برگزاری کمپین هایی علیه عربستان سعودی را می توان از مجموعه اقدامات بسیج رسانه سیستان و بلوچستان نام برد.



تاریخ انتشار : 7 بهمن 1398 00:48



» اخبار مرتبط:

  • چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • خبرنگار تسنیم کهگیلویه و بویراحمد حائز رتبه دوم جشنواره رسانه ای ابوذر شد.
  • رئیس جدید بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ضعف مالی در رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد مشهود است
  • بسیج رسانه در کهگیلویه و بویراحمد عضوگیری می‌کند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler