مشروح اخبار


» » با اعلام نتایج توسط شورای نگهبان پازل انتخابات در بهبهان وآغاجری دستخوش تغییر شد +جزئیات



درحالیکه در محافل رسمی وغیر رسمی از تایید صلاحیت 20 نامزد برای انتخابات مجلس در بهبهان خبر می دهند ، تایید صلاحیت برخی از چهره ها می تواند چند قطبی انتخابات در این حوزه را شکل بدهد.

با بررسی نهایی نتایج اعتراضات برخی از نامزدهای یازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام گردید.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان خوزستان ؛ شورای محترم نگهبان نتیجه رسیدگی نهایی  آن شورا  را از طریق فرمانداری مرکزی حوزه انتخابیه به نامزدها اعلام کرد.

بنابراین گزارش ، با تایید صلاحیت مظلومی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجری وارد مرحله ای جدید خواهد شد.

تایید صلاحیت مظلومی به پازل انتخاباتی این حوزه انتخابیه در خوزستان رنگ وبوی خاصی بخشیده که در روزهای آینده گرمی تنور انتخابات را تا حد زیادی بهمراه خواهد داشت.

به گزارش راک نیوز ؛ محمد طلا مظلومی آبرزگه درکارنامه کاری خود  مسئول دفتر نظارت بر پروژه های شرق استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان، را تجربه کرده است که ،فعالیت های عمرانی ، خدمات رسانی به روستائیان و ساخت چندین سالن در راستای توسعه ورزش در بهبهان و حومه بخشی دیگر از رزمه عملیاتی اجرایی مظلومی را تکمیل می کند.



تاریخ انتشار : 13 بهمن 1398, 08:44



» اخبار مرتبط:

  • رد صلاحیت 7نفر در حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجری
  • چند کاندیدای مجلس در حوزه انتخابیه بهبهان وآغاجری تایید صلاحیت شدند
  • انتخابات ممسنی بدون نام های برجسته ؛ نتیجه تایید صلاحیت های شورای نگهبان اعلام شد +اسامی
  • شورای نگهبان صحت انتخابات بهبهان را تایید کرد
  • نتیجه بررسی صلاحیت‌ها نامزدهای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا اعلام شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟