مشروح اخبار


» دعوت شهردار و شورای اسلامی شهر از عموم مردم برای حضور در ۲۲ بهمن




به مناسبت فرا رسیدن ایام الله 22 بهمن شهردار و شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی از مردم انقلابی برای حضور باشکوه در مراسم راهپیمایی دعوت به عمل آورد.

 متن پیام  به شرح ذیل است:
"بسمه تعالی"
22 بهمن ماه چهل ویکمین سال به ثمر نشستن نهال جمهوری اسلامی و سرآغاز پیروزی شکوهمند و رهایی ملت بزرگوار ایران از ظلم و ستم سلسله حکومت های شاهنشاهی و طاغوتی و استقلال ایران اسلامی است.

در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانۀ زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از آموزه های اسلام ناب محمدی طومار ٢٥٠٠ سالۀ رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

در چهل ویکمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی، همدل و هم‌صدا، با عزمی پولادین، گام‌های استوار و نستوه و در صفوفی یک رنگ و یک‌صدا، در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با آرمان‌های متعالی شهدا و امام عزیز و رهبر فرزانه انقلاب  تجدید میثاق نموده و در کشاکش بحران‌ها و کینه‌ها و دشمنی‌های آشکار و پنهان استکبارجهانی، وحدت ملی را فریاد می‌کنیم.

 ضمن پاسداشت یوم الله ٢٢ بهمن، از تمامی اقشار مردم شهید پرور سایر اقشار دعوت می‌کنم تا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، قامت تنومند انقلاب اسلامی را یاریگر باشند و بار دیگر عظمت و شکوه این انقلاب را به همه جهانیان ثابت نمایند.
شهرداری و شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی



تاریخ انتشار : 21 بهمن 1398 23:27



» اخبار مرتبط:

  • دعوت بخشدار چاروسا از عموم مردم برای حضور در ۲۲ بهمن
  • پیام تقدیر و تشکر مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش سوق از حضور باشکوه ...
  • دعوت سید محمد موحد از مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن
  • دعوت نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برای حضور باشکوه در ر ...
  • طی پیامی امام جمعه، بخشدار و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چاروسا از حضور حم ...
  • » اشتراک گزاری خبر