مشروح اخبار


» تاجگردون : ما با انگشت کسی بالا نرفتیم که با انگشت کسی پایین برویم/گروهی از من و جریان من بهره بردند،مال اندوختند و پست گرفتند



در ادامه نشست های وحدت و همدلی روز سه شنبه 22بهمن ماه تاجگردون مهمان طایفه ای از ایل قشقایی بود.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد؛ غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی در جمع کثیری از مردم طایفه فرهمندیان  از ایل بزرگ قشقایی گفت: شور و نشاط شما عزیزان در برگزاری چنین برنامه ای که بیانگر احساس مسئولیت در اجتماع است نشان دهنده مشارکت آنها در  تصمیمات مهم زندگی شان است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت  افزود: شاید برخی افراد کوته فکر دوست نداشته باشند چنین برنامه هایی در جامعه صورت بگیرد،چیزی که مشخص است باید به هر شکل ممکن انسانها باید احساس مشارکت کنند‌.

تاجگردون با بیان اینکه انتخابات یکی از این برنامه هاست که نشان دهنده مشارکت مردم است، خاطرنشان کرد: این نوع رفتار که همه احساس کنند می بایست حضورشان را در برنامه نشان دهند این انگیزه را به ما می دهد که بیشتر تلاش کنیم.
وی گفت:کاندیدا و نامزد شدن در شهرهای مختلف متفاوت است اما در شهرهایی مانند این شهر که مردم امیدشان را به یک فکر،جریان و فرد می بندند منتظرند تا تغییر را ببینند و با ایجاد زیرساخت مناسب باعث رفاه و زندگی بهتر می شود.

تاجگردون افزود: هیچ انسان عاقلی انتظار ندارد وقتی یک بیغوله را تحویل می گیرد در آن واحد منتظر تغییر باشد.

وی اضافه کرد: روزی در نطق انتخاباتی خود که با مردم سخن می گفتم نمی دانستم چطور برنامه های خود را‌ به مردم اعلام کنم،پس به مردم گفتم قول میدهم نماینده ای در شان شما باشم و در صف اول قرار بگیرم،این اتفاق حاصل شد،امروز در جایی قرار گرفتیم که امروز وقت بهره چینی است واجازه نخواهیم داد برخی به واسطه نامهربانی ها برخی اقشار مختلف جامعه را کنار بزنند و از صف متحد همگرایی جدا کنند.

نامزد مجلس یازدهم تصریح کرد: مفهوم اتحاد را مردم گچساران می فهمند و برخی افراد آن را سم می دانند اما این راهی که انتخاب کرده ایم راهی مناسب است اگر صبر را پیشه کنیم به جای مناسبتری می رسیم.

تاجگردون در جمع این طایفه ابراز داشت : این راه تاکنون خوب بوده ،شاید در نقاطی ضعف و مشکل بوده است اما،در مسیر پیش رو فقط با همین فرمان میشود جلو رفت.

رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در چندماه اخیر ذهن مردم را آلوده کردند و روی صفحه های مختلف جاری کردند ولی مردم باید کم کم ورود کنند و این حرف ها را پس بزنند و شعار بد جدایی قشقایی، لر و بویراحمد را کنار بزنند.

 تاجگردون تصریح کرد: در ۲سال اخیر شعار وحدت سر می دهند،فکر کردند چند کاندیدا بدهند که این آقا بالا نرود، این کارها برای زدن و کاهش آراست،خودشان بهتر از هر کسی می دانند پیروز نخواهند شد و در این مدت موفقیت برایشان حاصل نمی شود و می گویند برایمان اُفت است که نماینده ای ۷۰یا۸۰هزار رای داشته باشد.

وی اظهار داشت : شاخص مردم وکیل آنهاست.

تاجگردون خطاب به حاضران در نشست گفت : فراموش نکنید کجا بودیم،کجا هستیم و در آینده کجا خواهیم بود،البته برایند افکار خوب شما در رای شما تجلی پیدا می کند،نمود آن می شود وکیل شما و رای وکیل شما در مجلس نشان دهنده عامه مردمانش است،این وکیل باید رای اش و افکارش عامه مردم باشدو بدانید من در دوران وکالتم به جزء خیر مردم و مصلحت نظام رای مثبت به هیچ طرح و لوایحه ای ندادم.

تاجگردون با کنایه به رقبا گفت: ما با انگشت کسی بالا نرفتیم که با انگشت کسی پایین برویم.انگشتان این مردم در روز دوم اسفند کسی را تعیین می کند که آدم اینها باشد نه اجاره ای.

وی افزود: چه کسی می تواند به قشقایی زور بگوید که به تاجگردون رای دهد،کسی بگوید تاجگردون زنگ زد، به خانه من آمد و قرآن آورد گفت به من رای بدهد.

من به همراه طوایف مختلف کمپین بالای۸۰درصدی راه می اندازیم.

نماینده فعلی مردم شهرستانهای گچساران و باشت در  مجلس شورای اسلامی و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد:مردم را به ۳گروه دسته تقسیم می کنیم،گروه اول که در گروه جریان فکری مخالف هستند و برای ما قابل احترام هستند،گروه دیگر که از من و جریان من بهره بردند،مال اندوختند و پست گرفتند الان کنار گذاشته شدند امروز از ما جدا شدند و گروه سوم هم انسان هایی هستند که از من و یا شما ناراحت هستند،از آنها عذرخواهی می کنیم.

وی در پایان گفت: برادران قشقایی کاستی دارید اما خودتان می دانید این مسیر برای آینده همه مان بهتر است وکسی که می تواند خدمت گزار شما باشد تاجگردون است.

 

 



تاریخ انتشار : 22 بهمن 1398 18:21



» اخبار مرتبط:

  • حمله مجدد تاجگردون به رقیب خود:اینها فقط قور قور کردن چیزی بلد نیستند/ تو ق ...
  • تاجگردون در جمع اهالی قاسم آباد گچساران : برخی ها ظرفیت کاندیدا شدن را ندار ...
  • کنایه تند تاجگردون به رقبا : این صبح با دیگر صبح ها فرقی ندارد فقط گنجشک ها ...
  • تاجگردون در همایش با طایفه آرخلو: فرزند باوی باشم یا بویراحمد پشت شما را خ ...
  • غلامرضا تاجگردون در جمع طایفه گشتاسب (دشمن زیاری):برخی افراد زمانی که ما حر ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler