مشروح اخبار


» وجود بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان بعثت نفت گچساران تکذیب شد



رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با رد برخی شایعات در شبکه های اجتماعی گفت : شایعه وجود بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بعثت نفت گچساران را تکذیب می کنم .


دکترمحمدمحمدی در گفتگو با راک نیوز در خصوص شایع بستری فردی مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران اظهار داشت : شب گذشته خانمی 60 ساله با سابقه بیماری آسم خفیف به بخش اورژانس مراجعه که توسط پزشک اورژانس ویزیت ، آزمایشات مربوطه انجام و با تشخیص به آنفولانزای خفیف بستری شدند.

دکترمحمدی در ادامه با بیان اینکه بیمار امروز نیز توسط پزشک متخصص عفونی ویزیت و تشخیص کرونا ویروس به هیچ وجه برای وی مطرح نمی باشد،افزود : در حال حاضر حال عمومی این بیمار خوب بوده و تحت درمان قرار دارد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در خصوص تصویر منتشره از اتاق استریلیزاسیون شده ی بیمارستان بعثت نفت گچساران گفت : بعد از خروج بیمار عفونی از اتاق ، آن اتاق با اشعه یو وی(UV) به مدت 30تا45 دقیقه استریلیزاسیون (ضدعفونی) می شود.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد:  هموطنان اخبار پیرامون کرونا ویروس را فقط از وزات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رسانه های رسمی پیگیری کنند.

دکترمحمدی توصیه کرد : بیماری کرونا ویروسی جدید است و بهتر است برای پیشگیری از هر نوع بیماری ویروسی بهداشت فردی رعایت شده ، از دست دادن و روبوسی کردن با افراد دارای علائم تنفسی مثل سرفه ، عطسه و ...خودداری کرده و دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

وی بیان کرد: به طور مداوم و در هر زمان ممکن اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون کنید و در این بین مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست اعم از انگشتان خصوصا انگشت شست، کف دست و مچ دست شسته شود.

وی بیان کرد: در صورت عدم دسترسی به آب از ژل های ضدعفونی کننده با پایه الکل که نیاز به شست و شو با آب ندارند،برای شستن دست استفاده کنید.

 

 



تاریخ انتشار : 23 بهمن 1398 13:25



» اخبار مرتبط:

  • بیماری آنفولانزا در کهگیلویه و بویراحمد مهار شد
  • فعال بودن 3 اتاق عمل در بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران/افزایش13درصدی اعمال ...
  • احتمال مبتلا بودن يك بيمار ديگر دربيمارستان دهدشت به تب كنگو
  • حال مجری معروف صداوسیما به دلیل ابتلا به کرونا وخیم است!
  • چه کسانی امسال به حج اعزام نمی‌شوند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler