مشروح اخبار


» برپایی ایستگاه صلواتی در سراسر شهر سوق



حضور در نماز جمعه 12 آبان‌ ماه، حضور مردم، مسئولین و دانشجویان در راهپیمایی روز دانش‌آموز، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز، سرکشی از خانواده شهدای دانش‌آموز، اجرای سرود، برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن، مقاله‌نویسی، مسابقات ورزشی و هنری در سطح مدارس از مهم‌ترین برنامه‌های 13 آبان در بخش سوق است.

 بهمن محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوق اظهار داشت: 13 آبان روز تجلیل از حرکت راسخ امام خمینی، روحانیت مبارز و شهدای دانش‌آموز و دانشجو است و در این روز باز هم اتحاد، ولایتمداری و شکوه ملت ایران به جهانیان نشان داده خواهد شد.

بخشدار سوق با بیان این مطلب افزود: می‌بایست در مدارس وصیت‌نامه شهدای دانش‌آموز و دانشجو برای دانش‌آموزان تشریح شود و چگونگی تسخیر لانه جاسوسی امریکا و نتایجی که از این رخداد ملی به دست آمده برای آن‌ها بازگو شود.

وی افزود: استکبار امروز به دنبال این است که ذهن دانش‌آموز و دانشجو را منحرف کند و فرهنگ پوشالی و غلط غربی را در بین نسل نوجوان و جوان ما ترویج دهد و همه مسئولین و خانواده‌ها باید با هوشیاری و آگاهی‌بخشی ارزش‌های والای انقلاب، ایثار شهدا، جانبازان و آزادگان را به دانش‌آموزان و دانشجویان منتقل کنند.

محمدی در ادامه گفت: امروز دشمن از پیشرفت و توسعه کشور ما هراس دارد چرا که روز به روز بر دستاوردهای علمی، دفاعی و فرهنگی کشور افزوده می‌شود و در کنار این همه پیشرفت نعمت بزرگ ولایت‌فقیه و بهره‌مندی ملت ایران از درایت و تدبیر مقام معظم رهبری است که دشمنان را مأیوس کرده است.

بخشدار سوق تاکید کرد: حضور در نماز جمعه 12 آبان‌ ماه، حضور مردم، مسئولین و دانشجویان در راهپیمایی روز دانش‌آموز، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز، سرکشی از خانواده شهدای دانش‌آموز، اجرای سرود، برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن، مقاله‌نویسی، مسابقات ورزشی و هنری در سطح مدارس از مهم‌ترین برنامه‌های 13 آبان در بخش سوق است.

وی با اشاره به نام‌گذاری روزهای دهه امامت و ولایت عنوان کرد: روز ولایت و نیایش، روز ولایت و اطاعت، ولایت و قرآن، ولایت و بصیرت، ولایت، جوانان و نوجوانان، ولایت و وقف، روز بزرگداشت ولادت امام هادی (ع)، روز ولایت، ایثار و شهادت، روز ولایت و بانوان نامگذاری شده که در این روزها برنامه‌هایی برگزار می‌شود.

محمدی افزود: برنامه‌های جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی از روز عرفه شروع شده و تا 18 ذی‌الحجه روز عید غدیر ادامه خواهد داشت و یکی از این برنامه‌ها برپایی ایستگاه صلواتی در سراسر شهر سوق خواهد بود.



تاریخ انتشار : 11 آبان 1391 10:50



» اخبار مرتبط:

  • شرکت 900دانش آموز چاروسا مسابقات فرهنگی و هنری
  • اعدام متجاوز به دانش آموز دختر ابتدائي + تصاوير
  • همزمان با سراسر کشور مردم دهدشت در راهپیمایی 22 بهمن خروشیدند
  • یادواره72 شهید دانش آموز شهرستان کهگیلویه در دهدشت برگزار شد
  • 13 آبان یک کلاس معرفت‌افزایی است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler