مشروح اخبار


» دستگیری عاملان اصلی نزاع دسته جمعی محله شرف آباد یاسوج



سرهنگ ستاد "کیقباد مصطفایی" جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در ساعت حدود ۲۰ و ۲۷ دقیقه امروز و در پی اعلام به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در شعبه اخذ رای توسط هواداران دو تن از کاندیداها در یکی از مدارس واقع در شرف آباد یاسوج، بلافاصله ماموران پلیس وارد عمل شدند .

به گزارش راک نیوز، سرهنگ ستاد "کیقباد مصطفایی" جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در ساعت حدود ۲۰ و ۲۷ دقیقه روز گذشته و در پی اعلام به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در شعبه اخذ رای توسط هواداران دو تن از کاندیداها در یکی از مدارس واقع در شرف آباد یاسوج، بلافاصله ماموران پلیس وارد عمل شدند . 

وی افزود : با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس در صحنه درگیری ، تعداد دو نفر از افراد شرکت کننده در این نزاع دستگیر و چند نفر از آنها باتوجه به تاریک بودن هوا، از صحنه متواری شدند. 
سرهنگ مصطفایی در ادامه گفت :در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر کشته و زخمی شدن افرادی در پی وقوع این نزاع در حال انتشار است که پلیس استان ، قویا این موضوع را تکذیب می کند . 
این مقام انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد : اقدامات کنترلی توسط پلیس و دعوت به آرامش برای جلوگیری از تشدید درگیری و اعتماد به پلیس و دستگاه قضایی برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان این واقعه انجام شد که خوشبختانه شاهد همکاری بسیار خوب شهروندان با پلیس بودیم. 
سرهنگ مصطفائی در پایان تاکید کرد : نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی خود در برقراری امنیت و آرامش ، شهروندان کوتاه نکرده و با افرادی که به هر نحو بخواهند امنیت و آرامش جامعه را به خطر بیندازند با اقتدار برخورد خواهد کرد .



تاریخ انتشار : 3 اسفند 1398 05:37



» اخبار مرتبط:

  • تکذیب خبر کشته شدن جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در سانحه رانندگ ...
  • درگیری طایفه‌ای گسترده در شوش، یک کشته به جا گذاشت
  • چاقو کشی و نزاع دسته جمعی در یک عروسی در ارسنجان فارس
  • دستگیری عاملان نزاع مسلحانه در شهرستان بهبهان
  • دستگیری عاملان تیراندازی به رئیس دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler