مشروح اخبار


» آشنایی دستگاه های اجرایی کهگیلویه وبویراحمد به وظایف خود در پدیده گرد و غبار



مدیرکل حفاظت محیط زیست استان : درشهرستان گچساران بیش از 40هکتار منطقه بیابانی داریم /معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری: درسال آتی منابع مورد نیاز به روز رسانی ایستگاه های سنجش آلودگی هوا تامین می شود.

به گزارش راک نیوز جلسه آشنایی دستگاهها ی اجرایی استان به  و ظایف محوله خود در مقابله با پدیده گرد و غبار , همزمان با آخرین ماه از سال 98 به ریاست عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزارشد.
براساس این گزارش, در این نشست که مدیران کل دستگاههای اجرایی نیزحضور داشتند, سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کارگروه مدیریت گرد و غبار را درسطح ملی دانست و : با هدف آشنایی ارگانها و دستگاههای اجرایی با وظایف محوله خود در مقابله با پدیدیه گرده و غبار , این گارگروه در سطح ملی تشکیل شده و ضرورت  داشت، بمنظور هماهنگی و اقدامات عملی بهتر و همسو  در سطح استانی نیز انجام گیرد.
هاشمی گفت:خوشبختانه در استان ما کانون گرد و غبار  وجود ندارد و بیشتر منشاء خارجی است.مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به اینکه در شهرستان گچساران بیش از 40 هکتار منطقه بیابانی داریم گفت:بی توجهی به این وضعیت , بیابانی شدن مناطق بیشتری را در پی خواهد داشت که این خود  تهدیدی جدی برای ایجاد کانون گرد و غبار در استان به شمار می رود.وی گفت: در سطح استان 2 ایستگاه سنجش آلودگی هوا داریم که نیاز است در به روز رسانی و افزایش تعداد توجه ویژه گردد.
در ادامه این نشست، عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری توجه به پدیده گرد و غبار و جلوگیری از بیان زایی را مهم دانست و گفت: اگر دیر اقدام نمایم استان تا 90هکتار ظرفیت تبدیل شدن به مناطق بیابانی را دارد.وی گفت: در سال آتی منابع مورد نیاز برای به روز رسانی ایستگاه های آلودگی هوا تامین خواهد شد.




تاریخ انتشار : 7 اسفند 1398 13:01



» اخبار مرتبط:

  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در کهگیلویه و بهمئی ضروری است/ تدوین برن ...
  • پدیده گرد و غبار وتعطیلی مدارس/بحران آلودگی در جنوب و جنوب غرب ایران
  • مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان: شنبه مدارس و ادارات خوزستان تعطیل نی ...
  • اهواز بعد از ظهر تعطیل شد!!
  • نفس کشیدن درکهگیلویه وبویراحمد با طعم گرد وخاک
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler