مشروح اخبار


» مجلس جای معامله شخصی و گروهی نیست



منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام تعامل به نفع زندگی مردم را میمون دانست و گفت: باید دقت شود که مجلس جای معامله شخصی و گروهی نشود

به گزارش راک نیوز،حجت‌الاسلام سید محمد موحد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، در پاسخ به این سوال که بعد از حضور در مجلس آیا با عهدی که با مردم بسته‌اید وفادار خواهید ماند، می‌گوید: بدون شک با لطفی که مردم شریف حوزه انتخابیه به حقیر داشتند وظیفه‌ای سنگین را بر دوش خود حس می‌کنم و امیدوارم بگونه‌ای در دوران نمایندگی عمل نمائیم که شرمنده این مردم نشویم.

 وی عنوان کرد: باید بپذیریم کشور از نظر اقتصادی و معیشت مردم و با توجه به عناد کشورهای معاند و برخی نامدیریتی‌های داخلی شرایط نامناسبی دارد و می‌طلبد با وسواس فراوان نسبت به ارائه طرح‌های کارشناسی شده اقتصادی این مشکلات را به حداقل برسانیم.
موحد با اشاره به اینکه مجلس باید ثابت کند در راس امور است همانگونه که امام راحل و مقام معظم رهبری فرمودند، ابراز کرد: انجام‌ وظایف خطیر نمایندگی چه از لحاظ قانون گذاری و چه از لحاظ نظارت می‌تواند این مهم را به واقعیت تبدیل کند و مجلس به جایگاه واقعی خود برسد.
وی  در در پاسخ به این سئوال که در زمینه لابی‌هایی که بین نمایندگان و دولتی‌ها وجود دارد نظرتان را بفرمایید، ادامه داد: اگر بجای واژه لابی بگوئیم مجلس جای مباحث کارشناسی باشد بهتر و شایسته‌تر است، هرگونه تعاملی که به نفع زندگی مردم باشد امری میمون است، باید دقت شود که مجلس جای معامله شخصی و گروهی نشود.

منتخب مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد خود را موافق طرح شفافیت آرا نمایندگان دانست و افزود: ترکیب مجلس یازدهم با مجلس فعلی بسیار متفاوت بوده و امیدوارم این تغییرات گسترده سبب بهبود شرایط جامعه و اقتصادی و معیشتی مردم شود.
موحد خاطرنشان کرد: قوانین و اسناد بالادستی خوبی در زمینه اقتصاد داریم، چه در قانون اساسی، چه  برنامه‌های 5 ساله چه سیاست‌های کلی نظام شرایط را برای یک اقتصاد مناسب مهیا کرده اما باید در زمینه اجرا دقت نمود و نظارت مستمر اعمال شود، هرجا لازم است خلاها و ابهام‌ها برطرف شود و هرجا نیاز بوده اصلاحیه‌ها را در قوانین داشته باشیم.
وی با بیان اینکه اگر واقعا مجلس به وظایف اصلی خود که همان بعد تقنین و نظارت بوده بپردازد و وارد مباحث و مسائل غیر ضرور نشود شاهد یک مجلس قوی خواهیم بود، یادآور شد: 
موحد اظهار داشت: دشمن همیشه در صدد است که با دلسرد کردن مردم حضور پای صندوق‌های رای که نماد دموکراسی و مردمسالاری دینی است را کمرنگ کند اما این مردمند که همیشه نقشه‌های دشمنان انقلاب و نظام را خنثی کردند، مردم همیشه در تمام عرصه‌ها پای کار بوده و سنگ تمام گذاشتند و این ما مسئولان هستیم که وظیفه سنگین‌تری داریم.



تاریخ انتشار : 11 اسفند 1398 22:56



» اخبار مرتبط:

  • منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس اولویت کاری خود را در مجلس آینده اعلام کرد
  • در جمع مردم بردیان مطرح شد: نماینده ضعیف باعث تقویت بازار رانت و معامله می ...
  • واکنش سید محمد موحد به حضورش در انتخابات مجلس شورای اسلامی در ماه های آینده
  • گزارش دیوان محاسبات از تخلفات حقوق و دستمزد به مجلس نهم
  • نماینده مردم ممسنی:استانی شدن انتخابات سبب رسیدگی بهتر به حوزه‌های انتخابی ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler