مشروح اخبار


» جان باختن یک مسئول کشوری با ویروس کرونا درتهران +عکس



ویروس کرونا همه‌گیر شده و مسئولان و مقامات را هم بی‌نصیب نگذاشته است. تاکنون ۱۷ نفر از مقامات و مسئولان کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد پنج نفر دار فانی را وداع گفتند.

راک نیوز- ویروس کرونا همه‌گیر شده و مسئولان و مقامات را هم بی‌نصیب نگذاشته است. به گفته سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، از ۱۰۰ نفر نماینده مجلس که تست کرونا داده‌اند تست پنج نفر از آنها مثبت بوده. تاکنون محمود صادقی نماینده تهران در مجلس دهم، مجتبی ذوالنوری نماینده قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،  معصومه آقاپور علیشاهی، نماینده شبستر در مجلس دهم، سکینه الماسی نماینده ماهشهر و منصوری نماینده ساوه اعلام کرده‌اند که مبتلا به کرونا هستند. البته مشخص نیست که این نماینده ها جزو ۱۰۰ نفری بوده‌اند که در مجلس تست داده‌اند یا خیر.

سیدعلی آقازاده منتخب رشت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به کرونا مبتلا شده است.

ایرج حریرچی معاون وزارت بهداشت و دبیر ستاد ویژه مدیریت پیشگیری ویروس کرونا، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری، مرتضی رحمان‌زاده شهردار منطقه ۱۳ تهران و محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از جمله مقاماتی هستند که به کرونا مبتلا شدند. رضا پورخانعلی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار نیز به دلیل ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

حجت‌الاسلام سیدهادی خسروشاهی از چهره‌های برجسته حوزه علمیه قم نیز بر اثر ویروس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت. همچنین مجتبی فاضلی، مسئول دفتر و مسئول اجرایی و مالی آیت‌الله موسی شبیری زنجانی، چند روز پیش به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد. سید محمد میرمحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نیز از دیگر مبتلایان ویروس کرونا بود که در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت.

جان باختن یک مسئول کشوری با ویروس کرونا درتهران +عکس

 


 وی متولد 12اسفندماه 1327 در شهر قم و فارغ التحصیل دکتری در رشته مدیریت استراتژیک در گرایش سیاستگذاری و استاد بازنشسته و عضو هیات امنای دانشگاه علامه طباطبایی(ره) بود.
مرحوم سید محمد میرمحمدی علاوه بر عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام با حکم رهبر انقلاب در دوره هشتم، مشاور و دستیار ویژه دفتر مقام معظم رهبری بود.
سید محمد میرمحمدی همچنین عضو هیات امنای دانشگاه پیام نور و عضو هیات امنای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و عضو هیات امنای بنیاد مستضعفین بود.
مسئول دفتر مقام معظم رهبری در زمان ریاست جمهوری و مسئول دفتر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران ریاست جمهوری به مدت 5سال و معاون رئیس جمهوری و دبیرکل سازمان امور استخدامی کشور و نماینده مردم شریف قم در مجلس ششم و هفتم از دیگر مسئولیت های آن مرحوم بود.

فریدالدین حدادعادل پسر غلامعلی حدادعادل هم به ویروس کرونا دچار است و در قرنطینه به سر می‌برد. تست کرونای مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در دولت یازدهم نیز مثبت بود.



تاریخ انتشار : 12 اسفند 1398 20:32



» اخبار مرتبط:

  • آخرین وضعیت تنها بیمار مبتلا به کرونا در یاسوج
  • کاهش ساعات کار ادارات در پی شیوع ویروس کرونا
  • فوت یک مقام دولتی بعلت ابتلا به ویروس کرونا
  • از ۵نفر مشکوک به کرونا یک نفر مبتلا به کرونا ویروس در فسا
  • حال مجری معروف صداوسیما به دلیل ابتلا به کرونا وخیم است!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام