مشروح اخبار


» غربالگری ۲۴ ساعته کرونا در شش محور ورودی استان/هیچگونه پذیرش گردشگری در ایام نوروز ندارد/ تمام مواد تولیدی و کشفیات مقابله با کرونا در اختیار علوم پزشکی قرار گیرد



حسین کلانتری در جلسه ستاد مدیریت و کنترل ویروس کرونا در استان گفت: طرح غربالگری ویروس کرونا و یا (۱۹COVID-) در شش محور ورودی به استان به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته شد.

به گزارش راک نیوز"حسین کلانتری در جلسه ستاد مدیریت و کنترل ویروس کرونا در استان گفت: طرح غربالگری ویروس کرونا و یا (۱۹COVID-) در شش محور ورودی به استان به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته شد.استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه سلامت مردم استان اولویت اصلی، مهم و جدی ما می باشد افزود: تمام تدابیر و تمهیدات لازم برای پیشگیری، کنترل، مقابله و درمان بیماری کرونا در استان بکار بسته شده است.

حسین کلانتری تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی با همه ظرفیت لازم و با تعامل و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی پای کار باشند و مردم عزیز و شریف استان هم تمام توصیه های بهداشتی و درمانی را مورد توجه قرار دهند.

استاندار ابراز داشت: هرچند در دنیا و در سطح ملی مواد لازم برای مقابله با کرونا محدود است اما تلاش برای تامین، تولید و تهیه مواد ضدعفونی کننده الکل، ژل، دستکش وماسک در این استان به عمل آمده است و اولویت بندی بیمارستان ها و مراکز درمانی هستند.

کلانتری بیان کرد: تمام مواد تولیدی و کشفیات برای مقابله با کرونا برای استفاده و توزیع بین مراکز بهداشتی و درمانی و مردم باید در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد طرح استانی و فراگیر ضدعفونی کرونا در استان توسط سپاه، شهرداری ها و نیروی انتظامی را حرکتی مهم و قابل تقدیر بیان کرد و افزود: تمام نقاط و مناطق دور استان مورد توجه است.

وی تاکید کرد: تمام مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاه ها، جلسات اداری، همایش ها و مجالس تعطیل شده اند تا از شیوع این بیماری جلوگیری شود و این بیماری کنترل گردد.

کلانتری گفت: از مردم عزیز استان هم انتظار داریم تا ضمن رعایت مسائل بهداشتی و توصیه های بهداشتی در مجالس و تجمعات پرهیز کنند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: استان هیچگونه پذیرش گردشگری در ایام نوروز ۱۳۹۹ ندارد.

حسین کلانتری گفت: تمام مراکز پذیرش گردشگر و مهمانپذیر در استان تعطیل است. 

استاندار یادآور شد: ساعات کار ادارات (هشت تا ۱۳) و برنامه دورکاری اعلام شده نیز برای هفته آینده هم ادامه دارد.

کلانتری به تلاش جامعه پزشکی، پرستاران و کادر درمانی استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: تلاش های صدا و سیمای استان در اطلاع رسانی و اگاهی بخشی در خصوص کرونا قابل تقدیر است.

استاندار به تقاضاهای شرکت های دانش بنیان برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد.

حسین کلانتری به مسئولین دستگاه های اجرایی تاکید کرد که کلیه کارها از طریق شبکه دولت انجام شود؛ از ماموریت های غیرضرور کارکنان پرهیز نمایند و مواد ضدعفونی کنند و بهداشتی برای کارکنان دستگاه های خود فراهم کرده و رعایت کامل مسائل بهداشتی در ادارات به عمل آورده شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: با احتکار کنندگان و گرانفروشان مواد بهداشتی از جمله ژل، الکل، ماسک و دستکش به شدت برخورد می شود.



تاریخ انتشار : 15 اسفند 1398 15:16



» اخبار مرتبط:

  • سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با همه توان از شیوع ویروس کرونا جلوگیری می‌کند
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: کنترل تمامی مبادی ورودی استان
  • سرایت پذیری بالا؛ از شاخصه های اصلی کرونا/ توزیع 50 هزار عدد ماسک در سطح اس ...
  • تدابیر فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد جهت پیشگیری از کرونا
  • ۳نفر مشکوک به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد + توضیحات رئیس دانشگاه علوم پزشک ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام