مشروح اخبار


» ابتلای یکی از کادر مانی برازجان به ویروس کرونا



رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: از سه بیمار جدیدی که جواب آزمایش آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، یکی از آنان خانمی اهل گیلان و ساکن جزیره خارک است که در حال حاضر برای ادامه درمان در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر بستری است که از حال عمومی خوبی برخوردار است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سه نفر به مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

به گزارش  راک نیوز از مرکز استان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر سعید کشمیری اظهار کرد : تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز 22 اسفندماه 21 نفر است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: از سه بیمار جدیدی که جواب آزمایش آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، یکی از آنان خانمی اهل گیلان و ساکن جزیره خارک است که در حال حاضر برای ادامه درمان در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر بستری است که از حال عمومی خوبی برخوردار است.

دکتر کشمیری اضافه کرد: دیگر بیمار جدید نیز همسر فردی است که در روزهای گذشته نمونه آزمایش کرونای وی مثبت شده بود که بستری است و حال عمومی او خوب است.

او تصریح کرد: نمونه آزمایش کرونای یکی از پرسنل مراکز بهداشتی درمانی برازجان نیز مثبت اعلام شد و در حال حاضر مراحل درمانی خود را طی می‌کند که از حال عمومی خوبی برخوردار است.

کشمیری با تأکید بر اینکه مردم آرامش خود را حفظ کنند گفت: به مردم توصیه می‌کنم از سراسیمگی بپرهیزند و به توصیه‌های پزشکی و بهداشتی که اعلام شده است، توجه کنند.

او همچنین تصریح کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر تاکنون 9 نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص و در قرنطینه خانگی هستند و 8 نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است افزود: هموطنان با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir در طرح غربالگری الکترونیکی کرونا شرکت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا، خواهشمند است نظام سلامت کشور را همراهی کرده و با ورود اطلاعات صحیح در مسیر شکست ویروس کرونا نقش اساسی داشته باشید.



تاریخ انتشار : 23 اسفند 1398 13:15



» اخبار مرتبط:

  • اولین فوتی کرونا در استان بوشهر
  • فوری / پایان سفیدی استان بوشهر/ ۳نفر مبتلا به ویروس کرونا در استان بوشهر
  • کرونا به بهبهان رسید / آخرین وضعیت بیمار مبتلا به کرونا
  • توضیحات دکتر کشمیری از آخرین وضعیت ویروس کرونا در استان بوشهر
  • از ۵نفر مشکوک به کرونا یک نفر مبتلا به کرونا ویروس در فسا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler