مشروح اخبار


» پیام تبریک استاندارکهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز پاسدار و جانباز



دکتر حسین کلانتری در پیامی فرارسیدن سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و چهارم شعبان روز جانباز را تبریک گفت. 

دکتر حسین کلانتری در پیامی فرارسیدن سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و چهارم شعبان روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش راک نیوز ، متن پیام تبریک استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز پاسدار و جانباز به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
وَفَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِينَ عَلَى الْقَاعِدِينَ أَجْرًا عَظِيمًا
روز سوم شعبان و ولادت امام حسین (ع) که در تقویم کشورمان به نام روز پاسدار نامگذاری شده است در حقیقت یادآور رشادت‌ها و دلیرمردیهای مردان و زنان مومن و با اخلاصی است که با تمام هستی خود در برابر زورگویی و ظلم ستمگران دوران قد علم کردند.
پاسداران حافظان امنیت و آسایش جامعه وطلایه داران عرصه جهاد و شادتتند.
سبزپوشان حریم ولایت با تاسی از سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در برابر زیاده خواهی ها و استکبارگری های یزیدیان زمان ایستادند و عزت،اقتدار و خود باوری فرزندان ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند.
 اما جانبازان با ایمان عمیق، فداکاری بی دریغ، وفاداری به آرمانهای اسلامی و انسانی تابلوی زیبایی از فداکاری و رشادت خلق کردند تا اقتدار ایران اسلامی را استوار گردانند.
جانبازان، سالکانی هستند که در ادامه مسیر از کاروان شهادت جا مانده اند و خدای سبحان چنین مقرر داشته است که مرغ روحشان چند صباحی دیگر در این دنیا بماند و رهرو و راهنمای نسل سوم و چهارم باشند.
اینجانب فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد خجسته شعبانیه و توامان روز جانباز و پاسدار را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی )، شیعیان جهان،پاسدارن و سبزپوشان ایران اسلامی به ویژه سپاه فتح استان و تیپ ۴۸ فتح و همچنین مردم شریف و متدین استان کهگیلویه وبویراحمد، خانواده محترم شهدا، بخصوص ۱۰هزار جانباز فداکار استان و خانواده صبور آنها تبریک عرض نموده و از خداوند قادر متعال عزت و سرافرازی همه عزیزان را مسالت می نمایم‌.
حسین کلانتری 
  استاندار



تاریخ انتشار : 10 فروردین 1399 03:24



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز پاسدار و ...
  • پیام تبریک منتخب مردم کهگیلویه بزرگ به مناسبت روز پاسدار
  • پیام تبریک مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمدبه مناسبت ولادت حض ...
  • پیام مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران به مناسبت اعیاد شعبانیه
  • شهردار دوگنبدان روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler