مشروح اخبار


» تازه ترین واکنش ها به ابتلای کارگران یک مرغداری به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد




 کشتارگاه مرغ گچساران تعطیل شد/ تمامی کارگران را قرنطینه کردیم / علائم بالینی هیچ کدام از کارگران نشان از بیماری کرونا ویروس ندارد.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران در خصوص  نشر مطالبی در فضای مجازی مبنی بر اینکه تعدادی از کارگران  کشتارگاه مرغ گچساران به کرونا ویروس مبتلا شده‌اند و این موضوع باعث تعطیلی و پلمپ این واحد شده است؟گفت: ابتداء با بگویم سلامتی شهروندان برای ما از همه چیز مهمتر است. دکتر سهراب صیدی افزود: یکی از کارگران کشتارگاه گچساران مشکوک به کرونا بود که ما بلافاصله وارد عمل شده و فعالیت کشتارگاه را متوقف و تمامی کارگران را قرنطینه  و مورد آزمایش و تست کرونا قرار دادیم.
 صیدی تصریح کرد: بلافاصله محوطه کشتارگاه گندزدایی، ضد عفونی و تمامی طیور کشتار شده را به سردخانه منتقل و پلمپ کردیم.
 وی عنوان کرد: البته علائم بالینی هیچ کدام از کارگران نشان از بیماری کرونا ویروس ندارد.
 رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران تاکید کرد: همشهریان مطمئن باشند که هیچ مرغ آلوده‌ای در سطح شهر توزیع نشده است و کاملاً بهداشتی می‌باشد.
 صیدی عنوان کرد: کشتارگاه مرغ گچساران تا زمانی که وضعیت جسمانی کارگران (جواب آزمایش کرونا) آنان مشخص نشود تعطیل می‌باشد و همچنین در صورت مثبت بودن تست کرونا کارگران، تمامی مرغ‌های کشتار شده (موجود در سردخانه) منهدم خواهد شد.
 رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران به شهروندان توصیه کرد: بهترین راه برای مقابله با این بیماری کشنده فقط، فقط در خانه ماندن می‌باشد.
صیدی تاکید کرد: هر وقت دستکش، ماسک و دیگر اقلام بهداشتی در شهر پیدا نمی‌شود یا اینکه بامشقت و زحمت فراوان آنهم با چندین برابر قیمت یافت می‌شود، پس همشهریان در خانه‌هایشان بمانند، تا که نیازی به ماسک، دستکش، ژل، الکل نداشته باشند و از گزند این بیماری کشنده در امان باشند و به سلامتی از این بحران سخت عبور کنند./کبنا



تاریخ انتشار : 10 فروردین 1399 18:03



» اخبار مرتبط:

  • 20 بیمار مشکوک به کرونا در گچساران/مردم از خانه‌های خود کمتر خارج شوند
  • گچساران هم گرفتار کرونا شد+آمار و جزئیات
  • مورد جدیدی از ویروس کورونا در استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشد
  • از ۵نفر مشکوک به کرونا یک نفر مبتلا به کرونا ویروس در فسا
  • وجود بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان بعثت نفت گچساران تکذیب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler