مشروح اخبار


» تداوم همراهی مردم به سیر نزولی ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد منجر می‌شود



استاندار کهگیلویه وبویراحمد در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از همراهی ، همکاری و تعامل مطلوب و مثبت مردم فهیم استان در شهرها و مناطق مختلف برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بویژه درایت و مدیریت قابل تحسین آنان در روز ۱۳ بدر( روز طبیعت) قدردانی کرد و گفت: تداوم این همراهی ها به سیر نزولی و شکست بیماری منحوس کرونا در استان خواهد انجامید.

تداوم همراهی مردم به سیر نزولی ویروس کرونا در استان منجر می‌شود

به گزارش راک نیوز، استاندار کهگیلویه وبویراحمد در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از همراهی ، همکاری و تعامل مطلوب و مثبت مردم فهیم استان در شهرها و مناطق مختلف برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بویژه درایت و مدیریت قابل تحسین آنان در روز ۱۳ بدر( روز طبیعت) قدردانی کرد و گفت: تداوم این همراهی ها به سیر نزولی و شکست بیماری منحوس کرونا در استان خواهد انجامید.
حسین کلانتری افزود: بر اساس بازدیدهای میدانی از برخی تفرجگاه ها، پارک ها و مناطق گردشگری و همچنین گزارش های رسیده در روزهای ۱۲ و۱۳فروردین امسال مردم فهیم و با فرهنگ این خطه بالاترین میزان همراهی و همکاری را در زمینه عمل به توصیه ها و تاکیدات مسئولان امر در زمینه رعایت فاصله گذاری اجتماعی داشته اند.
وی با بیان اینکه بر اساس ستاد ملی مدیریت کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان تا روز بیستم فروردین تداوم خواهد یافت، تصریح کرد: برای اجرای این طرح که بدون شک تامین سلامت مردم و قطع زنجیره بیماری از مهمترین نتایج مثبت ان خواهد بود، نیازمند همراهی، همکاری و مشارکت فعال آحاد مختلف مردم هستیم.
کلانتری با بیان اینکه از همه توان استان و ظرفیت های ملی و قانونی برای تامین سلامت مردم و شهروندان و همچنین جلوگیری و کنترل این بیماری به عنوان اولویت نخست متولیان و دست اندرکاران امر استفاده خواهیم کرد، ادامه داد: هم اینک در زمینه مایحتاج ضروری مردم هیچ کمبودی نداریم و همه نیازها، کالاهای اساسی مردم تامین و ذخیره سازی شده است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد پویش «در خانه بمانید » را همچنان بهترین راه مقابله با شیوع کرونا دانست و گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در کنار طرح های سامانه سلامت، تست و نمونه گیری، سامانه ۴۰۳۰، غربالگری ورودی ها کارساز بوده و اجرای کامل آنها در کنترل و مهار ویروس کرونا بسیار موثر هستند.
کلانتری از آحاد مردم استان خواست بیش از پیش همکاری و همراهی خود با مجموعه دست اندرکاران استان که شبانه روز و بی وقفه تلاش می کنند تا از گسترش بیماری کرونا جلوگیری کنند تقویت کنند و به توصیه ها و تاکیدات مجموعه بهداشت و درمان، پلیس راهور و مسئولان استانی توجه کنند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه این استان بر اساس گزارش های دانشگاه علوم پزشکی همچنان با انجام بیش از ۹۵درصد طرح غربالگری بیماری کرونا رتبه نخست کشور را داراست، گفت: این مهم نیز مرهون همراهی، مشارکت و همکاری مطلوب مردم فهیم بوده است.
استاندر تحقق و اجرای سیاستهای ستاد ملی و استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی با تعامل میان مردم و مسئولان را ستود و گفت: هرچند تاکنون ۹۵ درصد مردم استان غربالگری شدند ولی باید تلاش شود در اسرع وقت چند درصد باقی مانده که احتمالا در روستاها و جاهای دیگر هستند،شناسایی و غربالگری شوند.



تاریخ انتشار : 14 فروردین 1399 17:25



» اخبار مرتبط:

  • در استانه روز طبیعت :حضور در تفرج گاه جنگل و مراتع کهگیلویه ممنوع شد 
  • تماس تلفنی معاون اول رئیس جمهور با استاندار کهگیلویه وبویراحمد/ تقدیر جهانگ ...
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد: آزمایشگاه کرونا و سی تی اسکن بیمارستان جلیل س ...
  • ضروریت ثبت نام مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در سامانه غربالگری الکترونیکی ...
  • غربالگری ۲۴ ساعته کرونا در شش محور ورودی استان/هیچگونه پذیرش گردشگری در ایا ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler