مشروح اخبار


» بی میراثی غلام محمد زارعی



جالب آن که در مواقعی که احیانا طرح و یا پروژه ای کلنگ زنی می شود نماینده بیش از بقیه با آن عکس یادگاری می گیرد و پروژه را متعلق به خود می داند اما کم پیش آمده است در دو حوزه بویراحمد و کهگیلویه یک روبان واقعی قیچی شده باشد.

به گزارش راک نیوز به نقل از یک کانال تلگرامی دوران هشت ساله نمایندگی غلام محمد زارعی در حالی خرداد ماه به پایان می رسد که هیچ کارنامه ی جزئی نیز از خود به جا نگذاشته است. 

وی که از همان دوره اول نمایندگی خود وارد کمیسیون صنایع شده بود عملا هیچ کار قابل قبولی جز انجام انتقالی خود از وزارت کشور به وزارت نفت را به سرانجام نرسانید.

بعد از متوقف شدن پروژه پتروشیمی سقاوه و بر کاغذ ماندن راه آهن اقلید - یاسوج برای ابدیت، عدم‌اتصال یاسوج به بزرگراه جدید شیراز- بابامیدان و عدم‌تکمیل پروژه چهاربانده شدن بابامیدان - سمیرم این بار شاهد تعطیلی پروژه سد تنگ سرخ هستیم.

پروژه هایی که زارعی مدام و هر سال وعده شروع و عملیات اجرایی آنها را می داد اما حالا قبل از پایان زارعی به پایان کمیک رسیدند.

پروژه های که تماما فاقد پیوست های زیست محیطی بودند ولی با نفوذ مافیاهای مربوطه و در قالب طرح های مطالعاتی و یا عملیات دیوار کشی و خاکبرداری پول های زیادی را قورت می دادند و حالا نیز یکی بعد از دیگری بدهکار بر روی دست دولت باقی می مانند و البته نه بواسطه مسائل زیست محیطی که بخاطر عدم نظارت و مدیریت صحیح به چنین مصیبتی گرفتار می شوند.

در این مواقع طرفداران نماینده منتقدین را به قانون ارجاع می دهند و وظیفه نمایندگی را نظارت و نه اجرا می دانند ولی کیست نداند با توجه به نفوذ و قدرت نماینده تنها یک‌نماینده است که می تواند با اعمال نفوذ طرح های بزرگ برای حوزه انتخابیه اش به ارمغان بیاورد.

جالب آن که در مواقعی که احیانا طرح و یا پروژه ای کلنگ زنی می شود نماینده بیش از بقیه با آن عکس یادگاری می گیرد و پروژه را متعلق به خود می داند اما کم پیش آمده است در دو حوزه بویراحمد و کهگیلویه یک روبان واقعی قیچی شده باشد.



تاریخ انتشار : 28 فروردین 1399 01:33



» اخبار مرتبط:

  • غلام محمد زارعی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخ ...
  • آیین افتتاح پروژه بهسازی و ایمن سازی ورودی شهر یاسوج
  • ورودی شهر یاسوج ساماندهی می شود
  • ۳۰ کیلومتر از جاده "بابامیدان - یاسوج - سمیرم" چهارخطه می‌شود/جزییات
  • غلام محمد زارعی پیشتاز انتخابات مجلس درحوزه بویراحمدو دنا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler