مشروح اخبار


» گزارش کامل از رزمایش مؤمنانه شهرستان کهگیلویه



مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه ناحیه مقاومت بسیج در کهگیلویه آغاز شد.


به گزارش راک نیوز به نقل از فارس، رزمایش مؤمنانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان امروز با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندار و جمعی از مسؤولان در مصلای امام خمینی آغاز شد.

سید حمزه محقق‌زاده در این آیین با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا اظهار داشت: بعد از فرمایش رهبر معظم انقلاب رزمایش همدلی مؤمنانه و مواسات برگزار شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تصریح کرد: همه گروه‌های جهادی و اعضای قرارگاه‌ها وارد عمل شدند و مسؤولان استانی و شهرستان بسترسازی کردند تا در جهت تدبیر و انتظار رهبری انجام وظیفه کنند.

 

محقق‌زاده با بیان اینکه در شهرستان طبق جمع بندی استان نهادهای حمایتی مامور شدند مددجویان جامعه هدف را پوشش دهند، افزود: مابقی اقشار در رزمایش مؤمنانه سپاه و قرارگاه‌ها خدمات‌رسانی می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: در مرحله دوم رزمایش 750 سبد غذایی شامل برنج، گوشت، مرغ، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و خرما به ارزش هر بسته 500 هزار تومان به شهرستان تخصیص یافت و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

وی افزود:  علاوه بر این در مرحله قبل نیز ۶۴۰ بسته غذایی توسط گروه‌های جهادی توزیع شد.

محقق‌زاده گفت: توزیع کمک‌های مؤمنانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

علیرضا اتابک امروز در آیین آغاز مرحله دوم رزمایش مؤمنانه در دهدشت اظهار داشت: 10 هزار خانوار در شهرستان کهگیلویه از کمک‌های مؤمنانه خیرین و نوعدوستان برخوردار خواهند شد.

فرماندار کهگیلویه گفت: برای مقابله با کرونا فعالیت‌های همه جانبه‌ای توسط گروه‌های جهادی، بسیج، خیرین، نیروهای نظامی و.. صورت گرفت.

اتابک با بیان اینکه بیماری کرونا همدلی و همراهی در نیروهای انقلاب ایجاد کرد، گفت: بسیج نیروها و کارهای جهادی برای مقابله با این بحران تداعی کننده دفاع مقدس است.

فرماندار کهگیلویه افزود: بسیاری از خدمات صورت گرفته در رسانه‌ها انعکاس یافت و عده‌ای نیز به صورت گمنام کار جهادی خود را شبانه انجام دادند.

اتابک افزود: بیماری کرونا یک پدافند غیر عامل برای نظام بود و باعث شد در تولید برخی اقلام کالا به سمت خودکفایی حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در رزمایش مؤمنانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اظهار داشت: تهدیدی که در شیوع کرونا صورت گرفت تبدیل به فرصتی برای کمک مومنانه و رزمایشی برای نشان دادن اخلاق اسلامی و ایرانی و نوعدوستی شده است.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: کسانی که در غرب خود را برتر در همه زمینه‌ها می‌دیدند یارای مقاومت نداشتند و مستاصل شدند در ایران اسلامی اما کمک‌هایی در همه ابعاد توسط گروه‌های مختلف شکل گرفت.

وی با بیان اینکه کمک‌های خیرین به قشر آسیب دیده از مباهات و افتخارات نظام است، گفت: این همیاری و همدلی بنیه عمیق اعتقادی جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد و این نوعدوستی امروز برای دنیا صادر شده است.

 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با مطلوب خواندن عملکرد مدیریتی در استان و شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا گفت: مدیران ما فرزندان انقلابند و در همه ابعاد موفق بودند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه سپاه پاسداران در همه عرصه‌های پای‌کار است، تصریح کرد: در رزمایش مؤمنانه نیز خوب درخشید. تلاش همه نهادهای حمایتی و دستگاه‌هایی که در این رزمایش وارد عمل شده‌اند ستودنی است.

گزارش کامل از رزمایش مؤمنانه شهرستان کهگیلویه

 



تاریخ انتشار : 9 اردیبهشت 1399 18:37



» اخبار مرتبط:

  • اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد به پویش کمک مومنانه پیوستند
  • شروع رزمایش همدلی در استان با مشارکت مردم و نهادها/ خبر خوش برای گروه های ج ...
  • اطعام نیازمندان کهگیلویه و بویراحمدی در رزمایش گسترده مواسات و همدلی در ماه ...
  • اقدامات سپاه کهگیلویه در مقابله با کرونا تشریح شد
  • جهاد ادامه دارد/عزم قرارگاه ابراهیم هادی ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه برای ری ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام