مشروح اخبار


» فوت 3نفر در باغملک خوزستان براثر کرونا



رئیس شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: بر اساس آخرین آمار‌ها تا کنون ۳ تن در باغملک بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.


به گزارش راک نیوز از مرکز استان خوزستان ؛ حسین زمانزاده رئیس شبکه بهداشت و درمان باغملک در جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان باغملک ضمن اعلام آخرین آمار مبتلایان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا ۴۹ نفر به این بیماری مبتلا شدند که از این تعداد ۹ نفر بستری شدند و ۶ نفر به طور کامل بهبود یافتند و مرخص شدند وسه نفر دیگر بستری و درحال درمان هستند.

او افزود: پیش از نوروز یک نفر در قلعه تل بر اثر ابتلای به کرونا جان باخت و طی روز‌های اخیر یک نفر در منگنان که تست کرونای او پس فوت مثبت اعلام شد و یک تن دیگر هم در قلعه تل جان باختند که ۲ مورد اخیر هنوز خاکسپاری نشدند و بر همین اساس آمار فوتی‌های شهرستان باغملک بر اثر کرونا ویروس به صورت رسمی ۳ نفر اعلام شده است.

دبیر شورای سلامت شهرستان باغملک تصریح کرد: از ۴۰ نفر دیگر مبتلایان به کرونای شهرستان باغملک ۳۵ نفر روند درمان خود را طی کردند و ۵ نفز دیگر تحت مراقبت و درمان هستند.

زمانزاده با اشاره به انجام تست‌های کووید ۱۹ گفت: تا کنون از ۲۷۹ نفر نمونه گیری و تست بعمل آمد و به صورت میانگین روزانه ۳۰ تست کووید ۱۹ در مراکز درمانی باغملک انجام می‌شود و از نظر کیت تشخیص دارای امکانات خوبی هستیم عملیات غربالگری به خوبی انجام شد به نحوی که از ۴۹ نفر کل مبتلایان کرونای شهرستان، ۴۰ نفر به وسیله نمونه گیری و انجام تست‌های غربالگری همکاران ما بدون داشتن علامت ظاهری یا مراجعه به مراکز درمانی شناسایی شدند.

رییس شبکه بهداشت و درمان باغملک ضمن تقدیر از تلاش‌های نیرو‌های شبکه بهداشت و درمان و کادر پزشکی ادامه داد: تا کنون یک نفر از کادر اورژانس و یک نفر از نیرو‌های شبکه بهداشت به کووید ۱۹ مبتلا شدند که روند درمان خود را با نظارت طی می‌کنند و همچنین با مثبت شدند تست کرونای یکی از کارمندان اداره‌ای در باغملک، از همه پرسنل آن نمونه گیری انجام شد و منتظر دریافت پاسخ تست‌ها هستیم و اگر شبکه بهداشت باغملک در زمینه نیروی انسانی، و تجهیزاتی همچون ماسک، گان و لباس حفاظتی تقویت شود می‌توانیم خدمات بهتری را به همشهریانمان ارائه دهیم.
پایان خبر/



تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1399 07:46



» اخبار مرتبط:

  • واکنش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه به خبر مبتلا بودن مد ...
  • جدیدترین آمار از تعداد بیماران کرونایی کشور
  • رئیس مجلس شورای اسلامی بیماری کرونا مبتلا شد
  • ابتلای یک پزشک در کهگیلویه و بویراحمد به ویروس کرونا تایید شد
  • ابتلای یکی از کادر مانی برازجان به ویروس کرونا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام