مشروح اخبار


» سرمایه گذاران جهت طرح مشکلات اقتصادی ، قضایی و حقوقی به معاونت برنامه ریزی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند



مهمترین محورِ کار ستاد استانی پیگیری و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی حمایت قضایی و حقوقی است.

مهمترین محورِ کار ستاد استانی پیگیری و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی حمایت قضایی و حقوقی است.

در این ستاد  ابتدا درخواست‌های سرمایه گذارانی که دارای مشکلات قضای،حقوقی و یا اقتصادی هستند بررسی می‌شود و درخواست های آنان در دستور کارِ این ستاد  قرار می‌گیرد.

بیشتر درخواست ها مربوط به بدهی های بانکی، پلمب و توقف ماشین آلات، ورشکستگی، استمهال، اعطای تسهیلات بانکی و مسدودی حساب بانکی آنان می باشدبا حرکت چرخ های تولیدی و ایجاد اشتغال و رفع بیکاری ،جرم و جنایت کاهش یافته و ورودی پرونده‌ها به سیستم قضایی کاهش می‌یابد، بنابراین یکی از راهکارهای اساسی برای پیشگیری از وقوع جرم، فعال کردن واحدهای تولیدی و اشتغال است .

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ،معاون برنامه ریزی این دادگستری از کارآفرینانی که دارای مشکلات قضایی حقوقی  و مشکلات اقتصادی هستند درخواست نمود به این معاونت در دادگستری استان مراجعه نمایند.

دکتر اردوان عزیزی با توجه به نامگذاری سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی ، صنعتی ، تجاری و کلیه کارآفرینان، ستاد استانی پیگیری و اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تشکیل گردیده است.

معاون برنامه ریزی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بمنظور آنکه ایجاد زمینه حمایت های قانونی ، قضایی و حقوقی و رفع موانع و مشکلات تولید، برای کارآفرینان در سطح استان فراهم باشد، متصدیان امر در صورت لزوم درخواست های خود می توانند جهت پیگیری و طرح در ستاد، به معاونت برنامه ریزی دادگستری استان ارائه نمایند.

عزیزی با بیان این که ستاد استانی پیگیری و اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در استان فعال است ،گفت: بمنظور مبارزه با مفاسد اقتصادی و حمایت از تولید و رفع موانع و مشکلات مربوط به تولید، ستاد استانی پیگیری و اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه، در دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده و به همین منظور از کلیه کارآفرینان و کارفرمایان و صاحبان حِرَف و مشاغل تولیدی و اقتصادی که دارای مشکلات قضایی، حقوقی و یا مشکلات اقتصادی در امر تولید هستند، دعوت می کنیم، جهت طرح مشکلات در ستاد به دبیرخانه این ستاد واقع در معاونت برنامه ریزی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه نمایند.

دکتر عزیزی افزود: از سرمایه گذاران درخواست می نمایم، تا جهت طرح مشکلات اقتصادی ، قضایی و حقوقی که بعضاً ممکن است در ارتباط با مؤسسات مالی و بانک ها و یا پرونده های مطروحه در دادگستری داشته باشند به معاونت برنامه ریزی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.

معاون برنامه ریزی دادگستری استان در ادامه اظهار داشت: ستاد اقتصاد مقاومتی استان دارای 2 کارگروه می باشد که بخش عمده فعالیت آن در کارگروه رفع موانع تولید است و در ستاد با مؤسسات مالی و بانک ها و کارآفرینان و کارفرمایان ضمن برگزاری جلسه، مسائل و مشکلات آنها را بررسی نموده و تصمیمات مقتضی را اتخاذ خواهیم کرد.



تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1399 12:53



» اخبار مرتبط:

  • 2 خبر جدید از دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد
  • در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد چه گذشت؟
  • همه مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید اجرا شود
  • رفع مشکلات سرمایه گذاران حقیقی دردستور کار قرار گیرد
  • تصویب 249 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای 25 واحد تولیدی گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler