مشروح اخبار


» در دیدار موحد با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا چه مواردی مطرح شد؟



حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد منتخب مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش راک نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با دکتر سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار کرد.

در این دیدار سید محمد موحد با اشاره به لیالی قدر و تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) گفت: ان شاءالله بتوانیم همچون آن حضرت خدمتگذار مردم شریف ایران اسلامی باشیم.
منتخب مردم کهگیلویه بزرگ با تشکر از زحمات مجموعه قرارگاه خاتم الانبیا(ص) بیان داشت: متاسفانه پروژه جاده پاتاوه به دهدشت که از برکات سفر رهبری به استان کهگیلویه و بویراحمد بود روند فرسایشی در پیش گرفته و این امر مغایر با بیانات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی بوده است.
موحد با تاکید بر حیاتی خواندن این پروژه گفت: امیدوارم فرماندهی و متخصصان این قرارگاه پس از سالها به دغدغه بحق مردم شهرستان های کهگیلویه پایان دهند.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتصال جاده لنده به پروژه پاتاوه به دهدشت خواستار اقدام اساسی قرارگاه خاتم در این رابطه شد.
پروژه آبرسانی به چهار شهرستان نیز از دیگر درخواست های موحد بود که به علت مطالبات قرارگاه خاتم الانبیا و عدم تخصیص اعتبارات کافی هم اکنون این پروژه مهم متوقف شده است.
پس از صبحت های مطرح شده توسط دو طرف دکتر سعید محمد با تشکر از دغدغه‌های منتخب مردم کهگیلویه بزرگ گفت: رسالت قرارگاه خاتم الانبیا اتمام تمامی پروژه های بیان شده است.
در این دیدار سید محمد موحد و دکتر سعید محمد در تماس های جداگانه با مسئولان وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه پیگیری های لازم را در خصوص اعتبارات پروژه پاتاوه به دهدشت انجام دادند و فرماندهی قرارگاه خاتم قول مساعد داد در انتهای سال جاری این پروژه به تکمیل و بهره برداری برسد.
دکتر محمد در مورد اتصال جاده لنده نیر گفت: با مشارکت بنیاد برکت مسیر لنده نیز به پاتاوه دهدشت وصل خواهد شد تا یکی از دغدغه های جدی مردم لنده نیز برطرف گردد.‌ 
در این دیدار نیز مقرر شد با رایزنی های آتی سید محمد موحد نسبت به حل مشکل تخصیص اعتبار پروژه آبرسانی و تسریع در چهار شهرستان نیز اقدام گردد تا این پروژه مهم و حیاتی نیز جان دوباره ی به خود بگیرد.



تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1399 22:20



» اخبار مرتبط:

  • دیدار « روشنفکر» با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)/ وعده‌های «محم ...
  • در دیدار استاندار با فرمانده قرارگاه خاتم مطرح شد؛ زمان بهره برداری از مح ...
  • در دیدار استاندار با فرمانده قرارگاه خاتم مطرح شد؛ زمان بهره برداری از مح ...
  • فرمانده کل سپاه پاسداران از محور پاتاوه-دهدشت بازدید کرد/تصویر
  • در دیدار استاندار با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم مطرح شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler