مشروح اخبار


» شناسایی ۲۳۱۱ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ مجموع جان باختگان به ۷۳۰۰ نفر رسید



سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه از دیروز تا امروز ۲ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۳۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد، افزود: از بین مبتلایان جدید، ۴۱۳ مورد بستری و یک هزار و ۸۹۸ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز دکتر« کیانوش جهانپور» در ارتباط زنده تصویری با شبکه خبر، با اعلام این خبر، اظهار داشت: با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۳۱ هزار و ۶۵۲ نفر رسید البته متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری نیز به ۷ هزار و ۳۰۰ نفر افزایش یافت.
وی یادآور شد: خوشبختانه تا کنون ۱۰۲ هزار و ۲۷۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند اما هنوز ۲۶۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند همچنین با تلاش همکاران ما در حوزه آزمایشگاه، تا کنون ۷۶۳ هزار و ۹۱۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه داد: وضعیت استان خوزستان، همچنان قرمز است اما خوشبختانه در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۴ استان موارد فوتی صفر و در ۶ استان، فقط یک مورد فوتی گزارش شده است.



تاریخ انتشار : 2 خرداد 1399 15:09



» اخبار مرتبط:

  • سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد: شناسایی ۲۱۱۱ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ وضعیت ...
  • سخنگوی وزارت بهداشت: شناسایی ۱۷۵۷ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور
  • شناسایی ۱۴۸۵ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ فوت ۶۸ نفر از بیماران در ۲۴ ساعت گ ...
  • مجموع مبتلایان کووید۱۹ به ۹۹۹۷۰ نفر رسید/ بهبودی و ترخیص ۸۰۴۷۵ نفر از بیمار ...
  • آخرین وضعیت کرونا ویروس در کشور
  • » اشتراک گزاری خبر