مشروح اخبار


» نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:صدای مجلس باید پژواک فریاد جامعه، خواست و اراده توده‌های مردم باشد



نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: صدای مجلس باید پژواک فریاد جامعه، خواست و اراده توده‌های مردم باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: صدای مجلس باید پژواک فریاد جامعه، خواست و اراده توده‌های مردم باشد.

به گزارش راک نیوز، مهدی روشنفکر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: صدای مجلس باید پژواک فریاد جامعه، خواست و اراده توده‌های مردم باشد و نه به محل و فرصتی برای جولان و یکه‌تازی احزاب و باندهای قدرت‌طلب، انحصارطلب و تمامیت‌خواه تبدیل شود.
وی با اشاره به اینکه نماینده عصاره‌ فضائل امت و مجلس خانه ملت و نماد مردم سالاری دینی است، عنوان کرد: هیچ صدایی در مجلس نباید از صدای مردم بالاتر باشد و به تعبیر مقام معظم رهبری، اولویت مجلس باید توجه به طبقات ضعیف جامعه، دهک‌های کمتر برخوردار و در معرض آسیب باشد.
روشنفکر ابراز کرد: مجلس می‌تواند بسته‌های فوری، کوتاه‌مدت و برنامه بلند‌مدت برای تورم و حل مسئله معیشت پیش‌بینی نماید، مسئله اصلی مجلس باید توجه بیش از پیش به اقتصاد بویژه موضوع مهم و بنیادی "جهش تولید" باشد.
نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه افزایش میزان تولید و مبارزه با قاچاق کالا دو دستور کار حیاتی برای مجلس یازدهم باید باشد،  افزود: باید همه راه‌ها را بر روی قاچاق بست تا تولید ملی شکوفا شود و با وسواس منابع را به سمت تولید داخلی هدایت کرد و باید فرهنگ مصرف داخلی را نهادینه کرد.
روشنفکر یادآور شد: با بالا بردن کیفیت کالای داخلی و بستن همه‌ی منافذ قاچاق، باید اعتماد به کالای داخلی، تقویت تولید، بالا بردن کیفیت تولید و ارتقاء فرهنگ مصرف داخلی تقویت شود.
وی ورود به حاشیه‌ها را سم مهلک برای کارآمدی مجلس دانست و ادامه داد: این مجلس باید به موضوع اصلی نظام وحضرت آقا یعنی اقتصاد و معیشت مردم، بویژه صاحبان اصلی انقلاب، یعنی محرومین بپردازد.
روشنفکر با تاکید بر اینکه دغدغه‌های حزبی و باندی را باید قبل از ورود به مجلس چال کرد، گفت: پیگیری منویات فردی، قومی، منطقه‌ای، حزبی و باندی خیانت به رای مردم است و نباید فراموش کرد نماینده هیچ شانی جز نوکری مردم ندارد، بنابراین باید با سوء‌استفاده‌هایی که جایگاه مجلس را در نزد مردم مخدوش می‌نماید، مقابله جدی کرد. 
وی تاکید کرد: ساده زیستی برای نماینده مردم یک فضیلت نیست بلکه یک واجب انقلابی است و ورود به تقابل‌ها و ستیزهای باندی و جناحی خیانت به کشور در این شرایط خطیر و حساس  بوده و مجلس باید فعال و کم حاشیه باشد.
انتهای پیام/



تاریخ انتشار : 8 خرداد 1399 12:06



» اخبار مرتبط:

  • بازدید «روشنفکر» از کارخانه آرد؛ حذف قوانین دست و پاگیر و مانع تولید در دست ...
  • نشست روشنفکر با محسن رضایی/ فساد و رانت‌خواری به غول هفت سری تبدیل شده است ...
  • مجلس جای معامله شخصی و گروهی نیست
  • تاجگردون : شفافیت مالی اولویت‌ اصلی لایحه بودجه سال ۹۷
  • نماینده مردم بندرعباس در بهارستان:ایجاد تشنج در بازار در شان بازاریان هرمزگ ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler