مشروح اخبار


» فرماندار ممسنی :بزرگراه نوراباد -قایمیه -ابوالحیات روکش اسفالت می شود



رئیس ستاد حوادث شهرستان ممسنی اظهار داشت :محور قطعه دوم نوراباد -بوان که به علت اشتباه محاسباتی در تولید اسفالت کیفیت لازم را نداشته و در ازمایش های مربوطه نمره قبولی نگرفته مجددا روکش و ترمیم خواهد شد

به گزارش راک نیوز وبه نقل از  روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی گفت :بزرگراه نوراباد -قایمیه و ابوالحیات با اعتباری بالغ بر۸۰میلیارد ریال که توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تامین گردیده و پیمانکار ان نیز انتخاب شده است .
وی افزود :در این طرح کلیه نقاط اسیب دیده لکه گیری و روکش اسفالت خواهد تا شاهد تسهیل در این محور پر رفت و امد و ترانزیتی باشیم .
رییس شورای ترافیک شهرستان ممسنی اضافه نمود :برای ایمن سازی محورهای روستایی شهرستان ممسنی نیز فاز اول محور خومه زار به میشان به طول تقریبی ۳۰کیلومتر در حال اجراست .
ایوبی اظهار داشت :لکه گیری محور روستایی منطقه تنگ لله بخش جوزار نیز شروع شده و پیگیری برای تعیین تکلیف جاده دلی مرزیان و ...نیز در حال انجام است .
نماینده عالی دولت در شهرستان ممسنی با تاکید بر اهمیت رفع مشکل جاده های شهرستان گفت :اهتمام دولت تدبیر و امید در تامین و اجرای پروژه های راهسازی و ترمیم اسفالت جاده ها در شرایط فعلی را قابل تحسین دانست و از تلاش های بی وقفه استاندار محترم و مدیرکل محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قدردانی نمود .
رییس ستاد حوادث شهرستان ممسنی اظهار داشت :محور قطعه دوم نوراباد -بوان که به علت اشتباه محاسباتی در تولید اسفالت کیفیت لازم را نداشته و در ازمایش های مربوطه نمره قبولی نگرفته مجددا روکش و ترمیم خواهد شد .
فرماندار ممسنی افزود :تکمیل جاده های در حال احداث فهلیان -دالین وسررود به قره چمن -نوراباد گناوه ونوراباد به بوان -عالیوند به جونگان و بربید-مهرنجان و ...از دیگر پروژه های در حال پیگیری شهرستان ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد با رفع موانع اعتباری موجود که قسمت اعظمی از ان ناشی از تحریم های ظالمانه نظام استکباری است شاهد تسریع در اجرای این پروژه های مهم و تاثیر گذار در شهرستان باشیم.



تاریخ انتشار : 15 خرداد 1399 15:11



» اخبار مرتبط:

  • عملیات روکش آسفالت 13 کیلومتر از جاده های کهگیلویه بزرگ در دست اجراست/تصاوی ...
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: ۴ پروژه لکه ...
  • فرماندارخبرداد:جاده 4بانده ممسنی به قائمیه، شهریور به پایان می‌رسد
  • آخرین وضعیت محورجدید تنگ ابوالحیات - دشت ارژن دربازدید استاندارفارس+زمان اف ...
  • فرماندار جدید شهرستان ممسنی منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام