مشروح اخبار


» پیام تقدیر و تشکر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در پی مهار آتش سوزی کوه خائیز



سرهنگ پاسدار سید حمزه محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه طی پیامی از کلیه عواملی که در مهار آتش سوزی کوه خائیز نقش داشتند تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش راک نیوز، سرهنگ پاسدار سید حمزه محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه طی پیامی از کلیه عواملی که در مهار آتش سوزی کوه خائیز نقش داشتند تقدیر و تشکر کردند.

در متن پیام سیدحمزه محقق زاده آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و تحیات فراوان و خداقوت
منابع طبیعی و محیط‌زیست پشتوانه­ اصلی خودکفایی و استقلال کشور و عاملی برای مقاومت در برابر دشمنان ملت ایران است، درواقع منابع خدادادی پشتوانه اصلی تضمین و بقای ذخایر طبیعی آب‌وخاک کشور و بالطبع خودکفایی عمومی و استقلال اقتصادی محسوب می­‌گردند، یعنی همان چیزی که چشم طمع دشمنان ما و استکبار جهانی بدان دوخته‌شده است.
در استان چهارفصل کهگیلیویه و بویراحمد این ثروت عظیم منابع طبیعی به دلایل مختلف دستخوش آتش‌سوزی و تخریب گسترده قرارگرفته است و هر بار نیز نیروهای خودجوش مردمی و مسئولان، با دست‌خالی و امکانات اندک به مهار آتش اقدام کرده و مردانه از آب‌وخاک این دیار پُر از حماسه پاسداری کرده‌اند.حضور صمیمی، یکدل و هوشمندانه شما مردم غیور شهرستان افزون بر اینکه شادی‌آور و امیدبخش است، یادآور این واقعیت است که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با فعالان منابع طبیعی در اسفندماه 1393 به آن اشاره نمودند: "قضیّه‌ی محیط زیست خیلی قضیّه‌ی مهمّی است. خلاصه‌ی اهمّیّت این قضیّه عبارت است از مسئولیّت انسان در قبال طبیعت؛ باید احساس مسئولیّت کند. همچنان‌که در قبال انسانها احساس مسئولیّت میکنیم، در قبال طبیعت هم باید احساس مسئولیّت کنیم. بنابراین محیط زیست موضوعی کشوری و ملی است که باید برای حل مشکلات مرتبط با آن، همه دست به دست یکدیگر دهند". حماسه آفرینی جدید مردم غیرتمند و آگاه، انقلابی و جهادی شهرستان کهگیلویه در کنار درخشش حضور صدها نیروی بسیجی فداکار داوطلب در صحنه مهار آتش سوزی های اخیر مراتع بخصوص آتش سوزی کوههای خائیز این شهرستان جای بسی خرسندی و تقدیر و تشکر دارد.
اینجانب برابر با آیه ی شریف " من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق "، که شخصاً از نزدیک شاهد تلاش و مجاهدت خالصانه همه عزیزان در گرمای طاقت فرسا وبا وجود کمبود امکانات بودم، وظیفه خود میدانم که از همه عزیزان استانی و شهرستانی که در یک اقدام جهادی کم‌نظیر موفق به مهار آتش‌سوزی مراتع خصوصاً در جریان آتش‌سوزی گسترده در کوه خائیز این شهرستان که از عصر روز پنجشنبه ۸ خردادماه بوقوع پیوست، از جامعه همیشه درصحنه بسیج و بسیجیان،گردان های بیت المقدس و امنیتی بسیج، پاسداران سبز پوش حریم ولایت، مردم عزیز شهرستان، مردان و شیرزنان روستاهای تابعه، گروههای جهادی بسیج و مردمی، از پیگیری های مداوم سردار خرمدل فرمانده تلاشگر سپاه فتح استان در تامین بالگردها و همچنین حضور ایشان در منطقه، تلاش نماینده محترم شهرستان حجت الاسلام موحد،نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، معاون سیاسی استاندار، امام جمعه شهر دهدشت، نیروی انتظامی شهرستان، کلیه مسئولان شهرستانی و ادارات زیربط و خدمات رسان شهرستان،شورای تامین، گردان‌های توسعه تیپ 48 مستقر در شهرستان، بالگردهای آب پاش نیروی هوافضای سپاه، هوانیروز ارتش، نیروهای امداد و نجات، انجمن های کوهنوردی، صدا و سیما اصحاب رسانه که با پوشش خبری مناسب و فراخوان های به موقع و ...نهایت سپاس و تقدیر و تشکر را به عمل می آورم.
امید است مسئولین محترم و دست اندرکاران با برنامه ریزی مدون و منظم و فعال تر کردن ستاد مدیریت بحران در استان و شهرستان هر چه بیشتر و بهتر بتوانند با ارائه اقدامات و  ارائه راهکارهای مناسب در کمتر کردن این نوع حوادث بیشتر تلاش کنند. من الله توفیق/.
سرهنگ پاسدار سید حمزه محقق زاده
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه



تاریخ انتشار : 17 خرداد 1399 14:30



» اخبار مرتبط:

  • خاییز کهگیلویه آرام گرفت، دیل همچنان می‌سوزد
  • آخرین جزئیات آتش سوزی در منطقه حفاظت شده خائیز از زبان فرماندار کهگیلویه
  • نیروهای بسیج برای مهار آتش سوزی ارتفاعات خائیز وارد عمل شدند
  • بالگردهای سپاه و ارتش راهی ارتفاعات خائیز شدند+جزئیات
  • بازداشت عامل آتش‌سوزی بیش از 50 هکتار جنگل بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام