مشروح اخبار


» دیدار نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با وزیر نفت+عکس



در پایان این نشست نیز سید محمد موحد خواستار توجه بیشتر وزارت نفت به بخش ورزش و تجهیزات ورزشی در چهار شهرستان، بخش ها و روستاهای حوزه انتخابیه خود شد که با قول مساعد زنگنه نیز روبرو شد.

به گزارش راک نیوز عصر امروز سید محمد موحد نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت دیدار کرد.

در این دیدار که محور اصلی آن بررسی مشکلات پتروشیمی دهدشت بود نمایندگان شرکت پتروپارس و نارگان  نیز حضور داشتند.
بیژن نامدار زنگنه در این دیدار گفت: قرارداد پتروشیمی دهدشت که حدود ۲۵۰ میلیون یورو است که با شرکت‌های پتروپارس و نارگان بسته شده است.
وزیر نفت تصریح کرد: در حال حاضر ساختمان های صنعتی و تراس بندی آن انجام شده است و پیشرفت پتروشیمی نزدیک به ۱۲ درصد می باشد که نسبت به پتروشیمی‌های زنجیره خود پیشرفت کمتری دارد.
زنگنه با تاکید بر اینکه مهمترین مشکل این پروژه تامین سرمایه می باشد که قرار بود از طریق فاینانس انجام شود . البته در حال حاضر امکان پذیر نیست و یک راه دیگر از طریق صندوق توسعه ملی وجود دارد و زنگنه از موحد خواست که از ارتباطات خود در صندوق توسعه ملی استفاده کند و بخشی از اعتبارات مورد نیاز این پروژه را جذب نماید تا شرایط خرید بخشی از امکانات و تجهیزات آن از خارج کشور امکان پذیر شود.
 وزیر نفت از سید محمد موحد درخواست کرد که به تلاش برای رفع مشکلات اجتماعی پتروشیمی دهدشت اقدام نمایند، که با قول مساعد موحد نیز همراه بود.
سید محمد موحد نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در این دیدار نیز بیان داشت: پیشرفت کمتر از ۱۲ درصد پتروشیمی دهدشت نسبت پروژه های گچساران و بید بلند ۲ قابل قبول نیست.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ از وزیر نفت درخواست کرد که صنایع پایین دستی لازم در منطقه به موازات پتروشیمی دهدشت طراحی و راه اندازی شود تا به پیشرفت بیشتر این پروژه و منطقه کمک کند.
موحد با تاکید بر شرایط و ظرفیت های موجود در شهرستان کهگیلویه خواستار سرعت بخشیدن و تسریع در عملکرد هلدینگ خلیج فارس برای به بهره‌برداری رساندن پتروشیمی دهدشت شد.
نمایندگان شرکت‌های پترو پارس و نارگان در این نشست نیز تصریح کردند: که جدیدترین تکنولوژی سه راکتوری در پتروشیمی دهدشت به کار گرفته می شود و تاکید کردند که پتروشیمی دهدشت به اولویت اصلی هلدینگ خلیج فارس تبدیل شده است.
در پایان این نشست نیز سید محمد موحد خواستار توجه بیشتر وزارت نفت به بخش ورزش و تجهیزات ورزشی در چهار شهرستان، بخش ها و روستاهای حوزه انتخابیه خود شد که با قول مساعد زنگنه نیز روبرو شد.



تاریخ انتشار : 18 خرداد 1399 20:44



» اخبار مرتبط:

  • پتروشیمی دهدشت کمتر از ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • وزیر نفت :گچساران قطب پتروشیمی کشور می‌شود
  • وزیر نفت: تأمین منابع مالی پتروشیمی دهدشت اولویت دولت خواهد بو
  • ورود 320 میلیون یورو فاینانس به پتروشیمی های گچساران و دهدشت
  • کانال تلگرامی عدل هاشمی و خبری خوش
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler