مشروح اخبار


» آئین تودیع و معارفه سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد+تصاویر



آئین تودیع و معارفه سرپرست قدیم و جدید بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش راک نیوز به نقل از  روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ آئین تودیع و معارفه سرپرست قدیم و جدید بیمارستان امام خمینی(ره) در سالن آمفی تئاتر بیمارستان با حضور کارشناسان معاونت درمان،مسوولین شهرستانی برگزار شد.

دکتر محمد طاهر طیب زادگان در این مراسم گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با گستره جغرافیایی و 14 مرکز جامع خدمات سلامت و جمعیت 132 هزار نفری و یک بیمارستان وضعیت منحصر به فردی دارد.
فاصله زیاد بخشی از جمعیت تحت پوشش شبکه با مراکز ارائه خدمات درمانی،فرسودگی تجهیزات و امکانات اداری و درمانی در مراکز و خانه های بهداشت،کمبود نیروی انسانی در برخی نقاط و مراکز،کمبود و فرسوده بودن ناوگان آمبولانس در سطح مراکز و بیمارستان،بدهی سنگین و مطالبات انباشته شده پرسنلی،دارویی و تجهیزات در حوزه بیمارستان،تنها بیمارستان سه شهرستان،کمبود نیروی انسانی اعم از درمانی و خدماتی در بیمارستان،فرسوده بودن سیستم های تاسیسات و برخی تجهیزات رابخشی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان عنوان کرد.
وی در ادامه تصریح کرد: کرونا فرصتی برای محک سیستم بهداشت و درمان در شرایط بحرانی بود قدرت بسیج امکانات و تجهیزات و ایجاد انسجام درون بخشی و تاب آوری در برابر یک بحران فرسایشی،توانایی جلب مشارکت جدی سایر شرکا و مولفه های دخیل در سلامت جامعه از جمله ادارات و نهادهای دولتی و سازمانها و نهادهای غیر مردمی،عملکرد قابل دفاع نظام سلامت می باشد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان در ادامه تصریح کرد:تغییر و تحولات در سیستم بهداشت و درمان بر اساس نگاه تخصصی به سیستم بود و در راستای اهداف نظام سلامت و ارتقای کمی و کیفی خدمات خواهد بود و کار بهداشت و درمان تخصصی بوده و تغییرات و نگرش سیستمی خواهیم داشت لذا همکاران با درک بالا از شرایط ،پذیرای تغییر و تحولات هستند.
وی در پایان از خدمات و زحمات دکتر خادمی،سرپرست سابق بیمارستان تقدیر و تشکر نمود و مسولیت جدید سرپرستی بیمارستان را به دکتر یاری نسب تبریک و تهنیت گفت وایشان را فردی فعال،پیگیر و اهل برنامه معرفی نمود و انتظارات خود را اینگونه بیان نمود : جمع بندی مشکلات با همکاری واحدهای مختلف،برنامه زمان بندی جهت حل مشکلات با اولویت بندی،تمرکز ویژه بر تراز مالی بیمارستان،استفاده از نظرات کارشناسان و اهمیت دادن به خرد جمعی،تفویض اختیار به واحدهای زیر مجموعه،توجه به اصل عدالت در تصمیم گیری ها،توجه ویژه به مشکلات پرسنل و رایزنی مستمر با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جهت رفع مشکلات و ایجاد تعامل سازنده عنوان کرد.
در این مراسم دکتر جهانشاد شرافت رئیس نظام پزشکی شهرستانهای کهگیلویه،چرام و لنده و دکتر کریم افشین رئیس اداره درمان بیماریهای معاونت درمان به ایراد سخن پرداختند.
در ادامه دکتر محمد طاها خادمی سرپرست سابق بیمارستان،گزارشی ازعملکرد خود را ارائه نمود و کمبود شدید نیروی انسانی در حوزه های درمانی و پشتیبانی را از مهترین مشکلات بیمارستان عنوان نمود.
سرپرست جدید بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در آئین معارفه خود گفت: خدمت به مردم و کاستن آلام مردم از اهداف اصلی در مسولیت جدید می باشد و از تلاشهای شبانه روزی کادر درمانی و پشتیبانی بیمارستان تقدیر و تشکر نمود.
دکتر ابراهیم یاری نسب در این مراسم تصریح کرد : از حسن اعتماد ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر یزدان پناه،معاونت محترم درمان دانشگاه جناب آقای دکتر کشاورز،مدیریت محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان جناب آقای دکتر طیب زادگان و همه اساتید و همکاران در این مسوولیت بزرگ، کمال تقدیر و تشکر را دارم.امیدوارم که به پاس این حسن اعتماد،پاسخی شایسته و درشان مردم عزیز و ولایت مدار شهرستان کهگیلویه دهم و با ارائه خدمات مطلوب و رضایت بخش با همکاری سایر همکاران عزیز و ارزشمندم در بیمارستان به مردم، در جهت کاستن آلام درد مردم حرکتی را آغاز کرده باشم.
وی در پایان تصریح کرد : از نظرات و پیشنهادهای همه اصحاب رسانه و خبرنگاران گرامی،کارشناسان و مسوولین محترم درمانی،پاراکلنیکی، اداری و پشتیبانی بیمارستان و مسوولین محترم شهرستان و استانی در جهت ارائه خدمات مطلوب استفاده خواهم کرد و از خدمات جناب آقای دکتر خادمی در زمان تصدی ریاست بیمارستان هم تقدیر و تشکر می کنم

آئین تودیع و معارفه سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد+تصاویر

 

آئین تودیع و معارفه سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد+تصاویر

 

آئین تودیع و معارفه سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد+تصاویر

 

آئین تودیع و معارفه سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد+تصاویر

 

آئین تودیع و معارفه سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد+تصاویر

 

آئین تودیع و معارفه سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد+تصاویر

 



تاریخ انتشار : 26 خرداد 1399 16:52



» اخبار مرتبط:

  • رئیس بیمارستان امام خمینی ره دهدشت منصوب شد+حکم
  • اولین بیمار کرونایی از بیمارستان دهدشت ترخیص شد
  • بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بیمارستان امام خمینی(ره) دهد ...
  • بیانیه جمعی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه خطاب به رئیس دانشگاه عل ...
  • سرپرست جدید بیمارستان امام خمینی دهدشت معرفی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler