مشروح اخبار


» 3 خبر جدید از نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد



رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۳ کیلو و ۹۰۰ گرم هروئین از یک دستگاه خودروی پژو در محور شیراز - یاسوج خبر داد.

کشف بیش از ۳ کیلو هروئین در محور شیراز - یاسوج

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۳ کیلو و ۹۰۰ گرم هروئین از یک دستگاه خودروی پژو در محور شیراز - یاسوج خبر داد.
به گزارش  راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ ً ایرج بختیاریً در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران در محور شیراز به یاسوج ایست و بازرسی دایر کردند.
بختیاری تصریح کرد: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به خودروی پژو حامل مواد مخدر مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.
این مقام انتظامی بیان داشت: راننده با بی‌توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها خودرو در نهایت متوقف و مأموران در بازرسی از آن ۳ کیلو و ۹۰۰ گرم هروئین که به طرز بسیار ماهرانه در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: راننده و سرنشین خودرو دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

***********************
پلمپ ۱۵ واحد صنفی متخلف در دهدشت
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از پلمپ ۱۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "جهان دیماز " اظهار داشت: با اجرای طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی و شبکه بهداشت و اصناف شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از تعدادی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان کهگیلویه بازدید به عمل آمد.
وی افزود: در اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت شهروندان تعداد ۱۵ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا با دستور مرجع قضائی پلمپ شدند و تعداد ۱۶ جام قلیان جمع‌آوری و جهت امحا تحویل شبکه بهداشت شهرستان گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی صنفی، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

**************************
کشف ۲۳۶ کیلو تریاک در یاسوج
فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۳۶ کیلو تریاک از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور شیراز - یاسوج خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی انصاری "در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان‌های جنوبی کشور به مقصد یکی از استان‌های مرکزی کشور موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی حین انجام تور ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری محور شیراز به یاسوج خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را مشاهده و به آن دستور توقیف دادند.
سردار انصاری تصریح کرد: راننده با بی‌توجهی به دستور پلیس با سرعت زیاد از محل متواری شد که پس از هشدارهای مکرر و طی مسافتی با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها، خودرو متوقف و ماموران در بازرسی از آن ۲۳۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط و راننده خودرو را نیز دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.



تاریخ انتشار : 31 خرداد 1399 00:02



» اخبار مرتبط:

  • کشف بیش از ۵۹ کیلو تریاک در یاسوج
  • کشف ۳۷ کیلو تریاک در یاسوج
  • کشف 209 کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف 9 کیلوگرم مواد مخدر از یک خودرو پژو در گچساران
  • کشف 127 کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد/جزییات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام