مشروح اخبار


» جزئیات جلسه ۲ ساعته کمیسیون تحقیق مجلس با تاجگردون



سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از جلسه دو ساعته این کمیسیون با غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران را تشریح کرد.

به گزارش راک نیوز از استان کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الله فیروزی سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به آخرین اخبار از روند بررسی اعتبارنامه تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس، گفت: تاکنون یک جلسه نزدیک به دو ساعت با تعدادی از معترضان از جمله آقایان زاکانی، مالک شریعتی و علی‌اکبر کریمی نسبت به پرونده اعتبارنامه آقای تاجگردون، منتخب مردم گچساران در مجلس یازدهم در کمیسیون تحقیق مجلس داشته‌ایم.

وی افزود: همچنین جلسه‌ای حدود دو ساعته نیز با آقای تاجگردون منتخب مردم گچساران در کمیسیون تحقیق داشته‌ایم که در هر دو نشست که به صورت جداگانه برگزار شد، هم معترضان و هم آقای تاجگردون دلایل خود را مطرح کردند.
سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس یازدهم تصریح کرد: در جلسه‌ای دو ساعته که با آقای تاجگردون منتخب مردم گچساران در کمیسیون تحقیق داشتیم، وی توضیحاتی درباره موارد اعتراضی نسبت به اعتبارنامه‌اش ارائه کرد.
فیروزی تأکید کرد: در جلسه کمیسیون تحقیق با آقای تاجگردون، اعضای این کمیسیون توضیحات وی را استماع کردند و هیچ‌گونه رأی‌گیری نسبت به پرونده اعتبارنامه منتخب مردم گچساران صورت نگرفت؛ حتی در این جلسه آقای تاجگردون نظری درباره موارد اعتراضی نسبت به اعتبارنامه‌اش مطرح نکرد اما در فرصت دو ساعته‌ای از خودش دفاع کرد.
وی اضافه کرد: قرار است ظرف هفته جاری، کمیته 5 نفره‌ای که در کمیسیون تحقیق برای بررسی پرونده اعتبارنامه آقای تاجگردون تشکیل شده، جلسه‌ای با نمایندگانی از وزارت اطلاعات و شورای نگهبان در این باره داشته باشد.
سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس در پایان خاطرنشان کرد: روز گذشته درباره پرونده اعتبارنامه تاجگردون جلسه‌ای با آقای قالیباف رئیس مجلس داشتیم که وی توصیه‌هایی به اعضای کمیسیون در این خصوص داشت.



تاریخ انتشار : 1 تیر 1399 11:32



» اخبار مرتبط:

  • توصیه دکتر قالیباف به  اعضای کمیسیون تحقیق اعتبارنامه تاجگردون
  • کمیسیون تحقیق نظر نهایی خود را در مورد اعتبار نامه منتخب مردم گچساران چه رو ...
  • آخرین جزئیات اعتبارنامه منتخب مردم گچساران و باشت
  • روند بررسی اعتبارنامه منتخب مردم گچساران و باشت در کمیسیون تحقیق
  • کمیسیون تحقیق، فردا در صورت رد اعتبارنامه نماینده گچساران به پرونده ورود می ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler