مشروح اخبار


» رئیس فدراسیون جودو کشور با فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد دیدار کرد/تصاویر



رئیس فدراسیون جودو کشور گفت :رشته جودو جزو اولین رشته های المپیکی است ،ولی متاسفانه به اندازه فوتبال به این رشته اهمیت و بها داده نمی شود.

به گزارش  راک نیوز " با حضور رئیس فدراسیون جودو کشور ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد و اعضای مجمع ،انتخابات هیات جودو کهگیلویه وبویراحمد  برگزار و فردین موسوی با کسب 14 رای برای مدت چهار سال دیگر بعنوان رئیس هیات جودو کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شد.

در مجمع انتخابات هیات جودو استان کهگیلویه وبویراحمد که با حضور آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشور،علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع انتخابات این هیات در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد و با رعایت مسایل بهداشتی برگزار شد ،سه کاندید حضور داشت که قبل از رای گیری سلیم جوکار استعفا داد:نوید محمدی دیگر کاندید غایب بود و در نهایت رای گیری انجام شد و فردین موسوی با کسب 14 رای ماخوذه برای مدت چهار سال دیگر بعنوان رئیس هیات جودو کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

 

میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشور در مجمع انتخابات هیات جودو استان کهگیلویه و بویراحمد گفت :تعلیق فدراسیون جودو روند و حرکت این فدراسیون را تحث تاثیر قرار داد. توجه و اولویت ما سنین پایه است .

 

آرش میر اسماعیلی ،رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران که در مجمع انتخابات هیات جودو کهگیلویه و بویراحمد سخن میگفت ،ضمن تبریک انتخاب مجدد فردین موسوی بعنوان رئیس هیات جودو استان گفت :جودو کهگیلویه وبویراحمد با اسم فردین موسوی در کشور آمیخته و شناخته می شود.
 
میر اسماعیلی ،رئیس فدراسیون جودو کشور بر تلاش و ممارست رئیس و اعضای مجمع در ارتقای این رشته در کشور تاکید و بیان داشت:تعلیق شهریورماه سال گذشته فدراسیون جودو،روند جودو را تحت تاثیر خود قرار داد ،ولی با همه مشکلات "تهدید ها به فرصت " تبدیل شد.
 
رئیس فدراسیون جودو کشوراز رکود 15 ساله در کسب مدالهای جهانی در این رشته سخن گفت و از توجه فدراسیون به سنین پایه و برگزاری مسابقات لیگ امید زیر 18 سال با شرکت 15 تیم ،و برپایی اردو های تیم های ملی نونهالان ،نوجوانان و جوانان خبر داد.
 
میر اسماعیلی ،از اهدای جوایز نقدی به قهرمانان مسابقات قهرمانی کشور و جایزه بزرگ مشهد به ارزش 100 میلیون تومان خبر و از تلاش روسای هیات های استانی تقدیر کرد.
رئیس فدراسیون جودو ،متولی دفاع شخصی در کشور را فدراسیون دانست و بیان داشت :در سال 1397 60هزارنفر ورزشکار در این رشته در کشور در سامانه این فدراسیون به ثبت رسیده که این رقم با رشد 49 درصدی به 89 هزار نفر در پایان سال 1398 رسید.
 
این مقام مسئول در فدراسیون جودو کشور از طرح همگانی کردن این رشته در 20 استان کشور با شعار "بهترینها از بیشترینها و همه به سمت و سوی ورزش همگانی خبر داد.
قهرمان ارزنده و ملی پوش سابق و رئیس فدراسیون جودو کشور بر هدف گذاری فدراسیون در رسیدن به ثبت 200 هزار نفر در سامانه فدراسیون خبر و بر ارتقای سطح جودو کهگیلویه و بویراحمد در کشور در دو بخش جودو و دفاع شخصی تاکید کرد.
 
وی بر استعداد یابی نخبگان این رشته تاکید و اظهار داشت:رشته جودو جزو اولین رشته های المپیکی است ،ولی متاسفانه به اندازه فوتبال به این رشته اهمیت و بها داده نمی شود.
رئیس فدراسیون جودو کشور بر تعامل بیشتر هیات با اداره کل و فدراسیون تاکید و از اختصاص یک تخته تاتامی به ارزش 15 میلیون تومان به هیات استان خبر و تصریح کرد:سه میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون جودو کشور اختصاص یافته است.
 
گفتنی است  در برنامه سفر میر اسماعلی در کهگیلویه و بویراحمد این قهرمان ملی با فرمانده سپاه فتح دیدار و گفتگو کرد

رئیس فدراسیون جودو کشور با فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد دیدار کرد/تصاویر

 

رئیس فدراسیون جودو کشور با فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد دیدار کرد/تصاویر

 

رئیس فدراسیون جودو کشور با فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد دیدار کرد/تصاویر

 

رئیس فدراسیون جودو کشور با فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد دیدار کرد/تصاویر

 

رئیس فدراسیون جودو کشور با فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد دیدار کرد/تصاویر

 



تاریخ انتشار : 1 تیر 1399 15:37



» اخبار مرتبط:

  • روُسای هیات های ورزشی جودو،اسکی و تیراندازی استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص ...
  • رزمی کار کهگیلویه و بویراحمد صاحب نشان طلای رقابت های کشوری شد
  • رئیس هیات اسکواش استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • رییس هیات بولینگ ،بیلیارد و بولس قهرمانی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • بانوی جودو کار استان کهگیلویه وبویراحمد قهرمان کشور شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler