مشروح اخبار


» آخرین وضعیت کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به 23 نفر خبر داد و گفت: امروز متاسفانه دو مورد فوتی جدید گزارش شد که هر دو مورد  65 ساله و دچار بیماری زمینه ای  قلبی عروقی بودند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به 23 نفر خبر داد و گفت: امروز متاسفانه دو مورد فوتی جدید گزارش شد که هر دو مورد  65 ساله و دچار بیماری زمینه ای  قلبی عروقی بودند.

به گزارش راک نیوز به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه گفت: در شانزدهمین روز از تیرماه، 65 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که اوج گیری کرونا در نهایت منجر به افزایش شمار قربانیان می شود.

وی با اشاره به اینکه 11 بیمار نیز در بخش آی سی یو بيمارستان‌هاي استان بستري مي باشند، اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 1375 مورد گزارش شده است.
وی عنوان کرد: از 186 جواب دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، بیشترین موارد مربوط به شهرستان های بویراحمد، گچساران و باشت بود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه با اشاره به عدم توجه برخی اصناف به نکات بهداشتی، گفت: وقتی یک صنف در رعایت دستورالعمل ها کوتاهی می کند، مردم باید خودجوش آن صنف را تحریم کرده و شخصا در راستای حفظ سلامت جامعه تلاش کنند.
وی همچنین مطب ها، اورژانس ها، درمانگاه ها، مراکز عمومی، بازارها، مراسمات ختم و جشن های عروسی را از کانون های پرخطری  عنوان کرد که عدم رعایت پروتکل ها در آن ها می تواند منجر به وقوع فاجعه در استان شود.
دکتر یزدانپناه همچنین در پایان با اشاره با اهمیت استفاده مداوم از ماسک در مکانهای عمومی خاطرنشان کرد: اگر یک یا چند مغازه در پاساژی، در رعایت پروتکل های بهداشتی کاهلی کنند با دستور دادستانی، کل پاساژ را پلمپ خواهیم کرد.



تاریخ انتشار : 16 تیر 1399 18:32



» اخبار مرتبط:

  • 15 تیرماه 99/ افزایش 5 برابری بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های استان ...
  • آخرین وضعیت کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • شمار قربانیان کرونا ویروس کهگیلویه و بویراحمد به 14 نفر رسید
  • شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 11 نفر رسید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler