مشروح اخبار


» مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد



مدیرعامل شرکت مادر تخصصی منابع آب ایران در حکمی رسول فرهادی را به مدت دو سال به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

در این حکم که به امضای محمد حاج رسولیها مدیر عامل شرکت مادر تخصصی منابع آب رسیده، آمده است:
جناب آقای رسول فرهادی نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد مصوبه مجمع عمومی مورخ ۹۹/۴/۱۵ و به پیشنهاد مصوبه شماره ۲۲۸ مورخ ۱۳۹۹/۴/۱۸ هیات مدیره شرکت سهامی آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد و در چارچوب برنامه های ابلاغی وزیر محترم در خصوص اعمال فرآیند شایسته گزینی به عنوان معیار اصلی انتخاب و انتصاب، به موجب این حکم برای مدت دو سال به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مذکور تعیین و منصوب می شوید.
انتظار می رود با هماهنگی، همکاری و جلب مشارکت کلیه عوامل ذیمدخل در مدیریت منابع آب نسبت به پیگیری و اجرای وظایف ذیل، اهتمام ویژه به عمل آورید.
۱- برنامه ریزی و اجرای برنامه های مرتبط با اولویت های عمومی و تخصصی ابلاغی وزیر محترم نیرو
۲- اجرای کلیه وظایف مندرج در اساسنامه شرکت و برنامه های ابلاغی مجمع عمومی، هیئت مدیره و تکالیف قانونی مرتبط با بخش آب
۳- بهره برداری بهینه از منابع آب موجود به منظور حفظ پایداری و امنیت منابع آبی
۴- اجرای ماموریت های ویژه بخش آب با تاکید بر برنامه های سازگاری با کم آبی، طرح های حفاظت و بهره برداری، مدیریت حوضه های آبریز، کیفیت و محیط زیست، استقرار سامانه و تشکل های بهره برداری و تقویت مشارکت های مردمی
۵- شناسایی و پیگیری از منازعات و مناقشات آبی در سطوح مختلف و هماهنگی و هم افزایی با کلیه عوامل ملی، محلی، و منطقه ای در چارچوب مدیریت بهم‌پیوسته حوضه های آبریز
۶- هدایت موثر برنامه ها و فعالیت های مالی، اقتصادی، اداری و منابع انسانی، فنآوری و تحول اداری ، خدمات رو به مشتری و نظارت و کنترل زیر مجموعه ها به منظور حسن اجرای برنامه ها و رعایت قوانین و مقررات از خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت رسانی موثر به مردم شریف آن استان خواستارم.
ضمنا محمدعلی محسنی فر طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی منابع آب ایران به مدت ۳ سال به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد .



تاریخ انتشار : 18 تیر 1399 16:37



» اخبار مرتبط:

  • یک کهگیلویه و بویراحمدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس شد/ح ...
  • رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • انتصاب جدید درشهرستان باشت /سرپرست نمایندگی منابع آب شهرستان باشت معرفی شد
  • مدیر عامل آب منطقه ای کهگیلویه وبویراحمد ابقا شد+ حکم
  • زنگنه حكم داد:انتصاب مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler