مشروح اخبار


» غلامرضا تاجگردون اکنون کجاست ؟



راک نیوز/ غلامرضا تاجگردون پس از رد اعتبارنامه اش در صحن علنی مجلس یازدهم، درباره ادامه فعالیت کاری خود پس از حذف شدن از  نمایندگی مردم گچساران و باشت با انتشار یک پست در اینستاگرام توضیحاتی ارائه کرد.

 


اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران و باشت بالاخره بعد از حدود بیش یک ماه از آغاز مجلس  یازدهم چهارشنبه ۱۸ تیرتعیین‌تکلیف شد و منتخب گچساران وباشت با مجلس شورای اسلامی خداحافظی کرد.
با وجود اینکه اعتبارنامه تاجگردون در کمیسیون تحقیق تایید شد، اما سرنوشت نمایندگی این منتخب در صحن علنی مجلس رای‌گیری شد و از ۲۵۱ رای اخذ شده ۱۰۲ رای موافق گزارش کمیسیون تحقیق و ۱۲۸ نفر مخالف بودند و ۲۱ نفر نیز رأی ممتنع دادند. 

 

اعتبارنامه تاجگردون در مجلس یازدهم مورد اعتراض برخی از نمایندگان همچون علیرضا زاکانی، علی‌اکبر کریمی، روح‌الله نجابت، علی خضریان، سیدنظام‌الدین موسوی، مجتبی رضاخواه، اقبال شاکری، احمد نادری و مالک شریعتی قرار گرفت و در جلسه ۲۰ خرداد در شعبه ۱۲ بررسی و با ۹ رای موافق در مقابل ۷ رای مخالف تصویب شد، به این ترتیب در روز ۲۱ خرداد در صحن مجلس مطرح و در نهایت به کمیسیون تحقیق ارجاع شد.
تاجگردون روز گذشته در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره فعالیت خود پس از بیرون رفتن از کسوت نمایندگی نوشت: «امروز بعد از هشت سال به دفترم در موسسه‌ای که هیئت علمی هستم برگشتم. جایی که از قبل از انقلاب تاکنون مدیران ارشد سازمان برنامه یک اتاق و کرسی داشتند تا دانش و تجربه شان را تقدیم نظام برنامه ریزی کشور کنند. یک جای آرام که می‌شود فکر کرد و از اینجا بود که دوره‌ای نشستم فکر کردم و نوشتم و برنامه هایم را کامل کردم و هشت سال در کسوت وکالت مردم در کمیسیون بودجه مجلس کار کردم و توانستم ایده هایم را اجرایی کنم. اکنون آغاز یک راه دیگر است برای خدمت به وطن. با کوله باری از تجربه و البته وفاداری به مردم. یا حق

غلامرضا تاجگردون اکنون کجاست ؟

 

بنظر میرسد غلارمرضا تاجگردون آنگونه  که خودش نوشته است :”…یک جای آرام که می‌شود فکر کرد و از اینجا بود که دوره‌ای نشستم فکر کردم و نوشتم و برنامه هایم را کامل کردم و هشت سال در کسوت وکالت مردم در کمیسیون بودجه مجلس کار کردم “…. احتمالا تلاش دارد با خلایی که  هم اکنون اصلاح طلبان و جریان حامی دولت برای معرفی یک چهره مورد پسند مردم برای انتخابات ۱۴۰۰ دارند اینبار شانس خو د را برای کاندیداتوری ریاست جمهوری امتحان کند….

غلامرضا تاجگردون اکنون کجاست ؟

 





تاریخ انتشار : 22 تیر 1399 10:50



» اخبار مرتبط:

  • تایید اعتبارنامه تاجگردون در کمیسیون تحقیق + جزئیات
  • تایید اعتبارنامه تاجگردون در کمیسیون تحقیق + جزئیات
  • نشست شورای نگهبان و نمایندگان مجلس برای اعتبارنامه «تاجگردون»/آیت‌الله جنتی ...
  • جزئیات جلسه ۲ ساعته کمیسیون تحقیق مجلس با تاجگردون
  • کمیسیون تحقیق، فردا در صورت رد اعتبارنامه نماینده گچساران به پرونده ورود می ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler