مشروح اخبار


» آخرین وضعیت کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان کرونا در استان خبر داد و گفت: در یکمین روز ار مردادماه؛ 215 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری اند که از این تعداد 101 بیمار مبتلای قطعی هستند.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز يزدان‌پناه با اشاره به اینکه 15 بیمار كرونايي نیز در بخش آی سی یو بيمارستان‌هاي استان و 5 نفر تحت درمان با دستگاه هستند، عنوان کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 2089 مورد گزارش شده است.

دکتر يزدان‌پناه اظهار داشت: امروز نیز جواب 135 نمونه را از آزمایشگاه تشخیصی مولکولی یاسوج دریافت نمودیم که بيشترين موارد بويراحمد( ٦٠ درصد موارد) و گچساران( ٢٠ درصد موارد) و بقيه موارد در باشت و دنا شناسایی شده اند.
وی عنوان کرد: شهرستان بويراحمد با قدم هاي تند به سمت قرمز شدن پيش مي رود و امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم آسیب های ناشی از شیوع بیماری را کنترل کنیم.
دکتر یزدان پناه یادآور شد: این بیماری علائم بالینی متفاوتی در بدن هر فرد دارد، بنابراین نداشتن یا کم بودن علائم کووید-19 در برخی از افراد نشانگر کم خطری بیماری نبوده و نیست.
دکتر یزدانپناه خاطر نشان کرد: با توجه به سیر صعودی بیماری در کشور و استان، همه افراد ملزم به استفاده از ماسک و وسایل حفاظتی به خصوص در مکان های عمومی هستند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک در سطح جامعه اگر با نادیده گرفتن سایر اقدامات اساسی مانند رعایت بهداشت دست ها و رعایت فاصله فیزیکی و پرهیز از حضور در تجمعات غیرضروری باعث ایجاد احساس امنیت کاذب شود قاعدتاً اثربخشی بهینه و مورد انتظار در پیشگیری از انتقال و شیوع بیماری را لزوما نخواهند داشت.



تاریخ انتشار : 1 مرداد 1399 15:46



» اخبار مرتبط:

  • آخرین وضعیت کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • 17 تیرماه 99/ افزایش شمار مبتلایان به کویید 19 در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام