مشروح اخبار


» 7 هزار شماره تلفن شهری گچساران در معرض قطع شدن است



فریدون کرمی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان اظهار کرد: بیش از یک ماه پیش با پیمانکار پروژه زیرگذر در راستای لحاظ کردن تدابیر لازم جهت جلوگیری از ریزش‌‌های احتمالی در این پروژه بر اثر بارش باران صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، فریدون کرمی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان اظهار کرد: بیش از یک ماه پیش با پیمانکار پروژه زیرگذر در راستای لحاظ کردن تدابیر لازم جهت جلوگیری از ریزش‌‌های احتمالی در این پروژه بر اثر بارش باران صورت گرفت.

وی بیان داشت: با وجود این مکاتبات که نسخه‌ای از آن به فرمانداری نیز ارسال شد متأسفانه اقدام لازم در این زمینه صورت نگرفت.

رئیس شرکت مخابرات گچساران با اشاره به ریزش‌های به وجود آمده در زیرگذر که بر اثر بارندگی‌های شب گذشته صورت گرفته است، افزود: در حدود 15 متر از مسیر لوله پولیکاهایی که محافظ کابل‌های مخابرات بوده نمایان شده و دو مورد نیز دچار شکستگی شده است.

کرمی ادامه داد: در صورت ادامه ریزش‌ها در این پروژه افزون بر 7 هزار شماره تلفن شهری قطع می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به رعایت اصول استاندارد و اتخاذ تدابیر مناسب برای زیرگذر ادامه داد: در صورت عدم توجه و ریزش‌های بیشتر و آسیب رسیدن به کابل‌ها، ارتباط فیبر نوری شبکه سراسری گچساران، جنوب و غرب کشور دچار اشکالاتی خواهد شد.

رئیس شرکت مخابرات گچساران متذکر شد: علاوه بر مشکلات یاد شده خسارات بسیار سنگینی به کابل‌های مخابرات وارد می‌شود که تمام کابل‌های این مسیر باید تعویض شود.

کرمی با اشاره به قطع ارتباط تلفن ثابت و همراه در برخی روستاهای گچساران، قطعی برق را عامل قطعی تلفن همره و تلفن‌هایی روستایی عنوان کرد.

وی گفت: در صورت قطعی برق، تا سه ساعت بعد سیستم باطر‌‌ی‌های مخابرات توانایی ذخیره کردن دارد و بعد از آن دیگر جوابگو نیست.

کرمی با اشاره به قطعی تلفن‌های روستایی در دیل و برخی روستاهای این حوزه یادآور شد: تلفن‌های روستایی دیل به دلیل وصل شدن برق این روستا وصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در دیگر مناطق و روستاها نیز در صورت رفع مشکل برق، مشکل مخابراتی برطرف می‌شود.

کرمی رعد و برق را دلیل از کار افتادن مرکز مخابراتی در دهستان امامزاده جعفر (ع) گچساران دانست و تصریح کرد: افزون بر سه سایت تلفن همراه در مسیر امامزاده جعفر (ع) وجود دارد.

وی بیان کرد: با تلاش شب گذشته نیروهای مخابرات، سایت مخابراتی این منطقه راه‌اندازی شده و مرکز تلفن همراه این روستا نیز در دست تعمیر و راه‌اندازی است.

رئیس مخابرات گچساران یادآور شد: همه نیروهای مخابرات گچساران آماده‌‌باش هستند و به طور مستمر به نقاط آسیب‌دیده سرکشی می‌کنند.



تاریخ انتشار : 25 آبان 1391 08:33



» اخبار مرتبط:

  • مخابرات روستای آقای مدیرعامل ،ماهواره ای شد!
  • قطعی بیش از 2400 تلفن ثابت یاسوج/علت سرقت سیم
  • موبایل در باران رفت!!/اختلال در تلفن هاي همراه جنوب کشور
  • زیرگذر گچساران و 34 درصد پیشرفت فیزیکی/سالی چند درصد؟؟؟؟
  • تلفن گچساران به مدت پنج روز قطع و مختل می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler