مشروح اخبار


» جدیدترین و آخرین اخبار حوادث استان کهگیلویه و بویراحمد



برخورد صاعقه موجب جان باختن جوان کهگیلویه و بویراحمدی شد.

به گزارش راک نیوز، به گفته منابع محلی جوانی از اهالی روستای صالحان در بخش کبگیان شهرستان بویراحمد حین انجام کار با تراکتور بر اثر برخورد صاعقه جان خود را از دست داد.




گفتنی است هرساله تعدادی از روستائیان، چوپانان و عشایر استان بر اثر برخورد صاعقه جان خود را از دست می‌دهند.


متاسفانه این حوادث با وجود توصیه‌های کارشناسان و مسئولان نهاد‌های مربوط و اطلاع رسانی خطر صاعقه زدگی هرساله جان عده‌ای را می‌گیرد.



رعد و برق و بارندگی شدید در روستای سربیشه گچساران موجب تلف شدن ۲۵ راس گوسفند شد.



بخشدار مرکزی گچساران با بیان اینکه بانویی که همراه این گوسفندان مشغول چوپانی بود نیز بر اثر رعد و برق دچار مصدومیت شدید شد گفت: هم اکنون این خانم در بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان بستری است.



روز پرکار اورژانس ۱۱۵ در یاسوج؛



به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان،؛ محسن جلیل گفت: امروز حوالی ساعت ۷ عصر، طی تماس با اورژانس ۱۱۵، مبنی بر برخورد دو دستگاه خودروی وانت سایپا و سواری پراید، در جاده نقاره خانه، بلافاصله پایگاه اورژانس دم چنار و پاتاوه به محل حادثه اعزام شد.


جلیل ادامه داد: در این سانحه که ۵ مصدوم داشت، طی اقدامات اولیه درمانی تکنسین های اورژانس، هر ۵ مصدوم به مرکز درمانی در شهر یاسوج انتقال داده شدند.


جلیل ابراز داشت: حال عمومی هر ۵ مصدوم مساعد گزارش شد.


وی ادامه داد: طی گزارش دوم که در همین ساعت مبنی بر کمک جهت نجات فرد غرق شده در روستای شترخون، بلافاصله کد میمند به محل سانحه اعزام شد؛ 
جلیل با بیان ابنکه فرد غرق شده جوان ۲۷ ساله ای بود، گفت:متاسفانه، فرد قبل از رسیدن کد اورژانس فوت شد و عملیات احیا توسط تکنسین های اورژانس موثر واقع نگردید.


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ادامه داد: قبل از اعلام دو گزارش فوق، راس ساعت ۱۸/۴۰ طی تماس از مرکز بهداشتی و درمانی نقاره خانه، مبنی بر درخواست کمک جهت نجات فرد ۳۰ ساله ای که توسط رعد و برق دچار سانحه شده بود، بلافاصله کد نقاره خانه به محل اعزام گردید.


جلیل گفت: متاسفانه به علت شدت حادثه قبل از رسیدن کد اورژانس، این جوان ۳۰ ساله که توسط همراهان به مرکز بهداشتی درمانی نقاره خانه انتقال داده شده بود، جان خویش را از دست داد و طی عملیات احیاء که توسط تکنسین های اورژانس به محض رسیدن انجام گرفت، ناموفق بود



جلیل ابراز داشت:با توجه به آغاز فصل تابستان و تمایل مردم به آب تنی در رودخانه های استان تاکید کرد، در خصوص شنا کردن در این رودخانه ها و هم چنین خروشان بودن آنها، دقت لازم را به خرج داده و از شنا کردن در این مکان ها خودداری فرمایند.


هم چنین با توجه به رگبارهای پراکنده که طی چند روز اخیر در نقاط مختلف استان وجود دارد، هم استانی های محترم نسبت به سفر در مناطق مرتفع پرهیز نمایند.




تاریخ انتشار : 10 مرداد 1399, 17:12



» اخبار مرتبط:

  • تصادف وحشتناک در محور یاسوج-اصفهان با 6 کشته و زخمی +جزئیات
  • 2 کشته و 2 مصدوم در پی برخورد پژو پارس با پژو 405 در محور یاسوج-شیراز
  • 7 مصدوم در پی برخورد پیکان با پراید در جاده فیروزآباد- نقاره خانه شهرستان بویراحمد
  • تولد نوزاد در امبولانس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد+عکس
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس منطقه دمچنار شهرستان بویراحمد+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟