مشروح اخبار


» تشریح آخرین وضعیت ورودی های شهر دهدشت از زبان مدیر کل راه و شهرسازی استان



مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت 4 ورودی شهر دهدشت را تشریح کرد.

به گزارش راک نیوز ،پژمان نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار داشت و گفت؛یکی از معضلات و دغدغه های جدی مردم و نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس بحث شهر دهدشت بحث 4 ورودی این شهر بود.




وی افزود؛خوشبختانه امسال برنامه ی خوبی برای این ورودی ها در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است. 


نیک اقبالی در ادامه افزود؛ورودی شهر دهدشت از سمت طولیان مدت چندین سال بود که نیمه کاره رها شده بود که با مشخص شدن پیمانکار جدید این پروژه در حال حاضر در حال کار می باشد و از 5 کیلومتر روکش آسفالت تا روزهای آینده 3 کیلومتر آن زیر بار ترافیک خواهد رفت .



وی تصریح کرد؛در این محور دو پل نیمه کاره وجود دارد که یک پل آن پیشرفت فیزیکی قابل قبولی داشته و پل دیگر هم در صورت تامین اعتبار به زودی شروع به کار خواهد کرد.


نیک اقبالی در ادامه با اشاره به ورودی دهدشت از سمت بهبهان اظهار داشت و گفت؛این پروژه تحت عنوان پروژه 4 بانده شدن محور خیرآباد- دهدشت در دستور کار شرکت زیر ساخت وزارت راه قرار گرفته است.


این مسئول عنوان کرد؛کار های مطالعاتی این پروژه در حال انجام است و امیدواریم هرچه سریعتر به مناقصه برود و شروع به کار کند .



مدیر کل راه و شهرسازی یکی از ورودی های دیگر شهر دهدشت را از سمت سوق دانست و گفت؛در اعتبارات جدید مبلغ 2 میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت این محور پیش بینی شده است که در صورت تخصیص کامل در تلاشیم هرچه سریعتر عملیات اجرای آن را شروع کنیم.



نیک اقبال به چهارمین ورودی شهر دهدشت هم اشاره کرد و گفت؛یکی دیگر از ورودی های شهر دهدشت ،ورودی از سمت چرام است که مدت ها بود این پروژه تعطیل شده که خوشبختانه با هماهنگی های صورت گرفته از چند روز آینده شروع به کار خواهد کرد. 



مدیر کل راه و شهرسازی در ادامه افزود؛اعتبارات قابل قبولی برای این پروژه تخصیص داده شد و مشکلی در بحث اعتبار در این پروژه نخواهیم داشت.



نیک اقبالی همچنین تحقق این وعده ها و تکمیل این پروژه ها را نیازمند توجه و همکاری ویژه نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی دانست و گفت : حجت الاسلام و المسلمین موحد با توجه به ظرفیت بالایی که دارند و با استفاده از قدرت و چانه زنی در بحث تامین اعتبارات استانی و ملی میتواند کمک بزرگی به تکمیل این پروژه ها که دغدغه چندین و چندساله مردم است داشته باشند .



مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد : برای ادامه کار و تکمیل بموقع طرح ها نیاز هست تا نماینده مردم به یاری ما بشتابد و ما انتظار داریم پروژه های عمرانی شهرستان و استان را از حمایت های همه جانبه خود را بی بهره نگذارند .




تاریخ انتشار : 11 مرداد 1399 12:13



» اخبار مرتبط:

  • 1130 میلیارد ریال به پروژه ملی پاتاوه – دهدشت اختصاص یافت/جزییات
  • 140 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه‌های راه و شهرسازی گچساران نیاز است
  • مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد:تکمیل پروژه پاتاوه دهدشت ۲۲۰ میلیار ...
  • برای تکمیل ورودی های دهدشت 30 میلیارد ریال نیاز است
  • جاده دهدشت به سوق تکمیل می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler