مشروح اخبار


» تامین و توزیع 763 تن شکر تنظیم بازار سهمیه مرداد ماه دراستان کهگیلویه وبویراحمد



این میزان شکر با هدف تنظیم بازار و در بسته های 1000گرمی با قیمت مصرف کننده 8000 تومان در استان توزیع خواهد شد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان کهگیلویه وبویراحمد، سالا حسین پور رئیس سازمان گفت: این میزان شکر با هدف تنظیم بازار و در بسته های 1000گرمی با قیمت مصرف کننده 8000 تومان در استان توزیع خواهد شد.


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه با پیگیریهای انجام شده 100درصد شکر سهمیه استان در مرداد ماه تامین شده است، افزود : از میزان 763 تن سهمیه شکر مرداد ماه استان به ترتیب مقدار 401 تن شکر سهمیه خانوار در بسته بندی 1000گرمی با قیمت مصرف کننده 8000 تومان، در سطح واحدهای صنفی و فروشگاههای منتخب ، مقدار 181 تن شکر با قیمت 6700 تومان، بین واحدهای تولیدی صنفی و مقدار 181 تن شکر بین واحدهای تولیدی صنعتی توزیع خواهد شد.


سالار حسین پور افزود : تمامی مراحل جذب و توزیع بین فروشندگان و مصرف کنندگان با نظارت کامل بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف انجام می شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی افراد و یا دستگاه های توزیع کننده، ناظران این سازمان افراد متخلف را به دستگاه قضایی معرفی خواهند نمود.


ایشان از همشهریان گرامی درخواست کرد در صورت هرگونه تخلفات صنفی مراتب را به سامانه ستاد خبری 124 سازمان صمت گزارش نمایند تا به شکایات آنها رسیدگی گردد.




تاریخ انتشار : 11 مرداد 1399, 13:36



» اخبار مرتبط:

  • توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • رئیس سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: تامین کالاهای اساسی در قالب طرح ضیافت برای ایام ماه مبارک رمضان
  • رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان خبر داد:پلمب و برخورد قانونی در انتظار واحدهای صنفی متخلف
  • معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد : اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان در قالب ۱۵ اکیپ دراستان کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش قیمت سیمان در سال ۹۳ در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟