مشروح اخبار


» بهره برداری فاز نخست یادمان شهدای گمنام یاسوج در هفته دفاع مقدس



استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: انتظار می رود المان یادمان شهدای گمنام یاسوج به یکی از زیباترین المان های کشور تبدیل شود. 

به گزارش راک نیوز؛ حسین کلانتری در حاشیه بازدید از یادمان شهدای گمنام مرکز استان با اشاره به بازدید ۱۰ روز پیش از این یادمان، اظهار داشت: امروز با هدف ارزیابی و آسیب شناسی طرح جامع توسعه بارگاه یادمان شهدای گمنام در این مکان مقدس حضور یافتیم.
استاندار با تاکید بر اینکه همه ظرفیت های استان را برای همه یادمان های شهدا به کار گرفتیم، عنوان کرد: این یادمان چون در مرکز استان واقع شده مورد توجه بیشتری بود. وی با بیان اینکه مدیران به شکل جهادی پای کار هستند، خاطرنشان کرد: فاز نخست این طرح تا هفته دفاع مقدس به بهره برداری می رسد.
نماینده ارشد اجرایی استان افزود: فاز دوم نیز مربوط به احداث حسینه، سالن های جانبی و سایر امکانات است.
وی گفت: پیشرفت ساماندهی یادمان قابل توجه بوده و میزان حضور و فعالیت دستگاه ها نیز قابل قبول است.
کلانتری اظهار داشت: از مشارکت بخش خصوصی و خیرین برای تسریع در ساماندهی طرح استقبال می کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه همه دستگاه های مورد نیاز درگیر کار هستند، گفت: احداث راه از سمت امامزاده عبدالله به شهرداری در دستور کار بوده و زیرسازی آن انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه آبفا در راستای تامین آب پایدار ۵ کیلومتر عملیات لوله کشی را اجرایی کرده است، اظهار داشت: در راستای ایجاد برق پایدار و استفاده از برج های نوری شرکت برق اقدامات لازم را انجام می دهد.
کلانتری افزود: راهداری و تیپ ۴۸ فتح استان نیز از ظرفیت ماشین آلات خود برای ساماندهی یادمان استفاده می کنند.
وی با بیان اینکه مسئولیت اصلی کار با شهرداری یاسوج و فرمانداری بویراحمد است، گفت: نظارت عالیه بر عهده معاون عمرانی است.
وی از حضور و تلاش فرماندهی سپاه بویراحمد و سایر دستگاه های خدمات رسان تقدیر کرد و گفت: هر قدمی که در راه شهدا گام برمی دارید قابل تقدیر است و انتظار می رود این کار از لحاظ معماری و فنی جز برجسته ترین بناهای یادمان های شهدا در کشور باشد. مقام ارشد اجرایی استان، خاطرنشان کرد: از همه منابع استفاده خواهیم کرد و اعتبارات جداگانه برای خرید تجهیزات و تکمیل یادمان تخصیص می یابد.
استاندار از تخصیص اولیه ۳.۵ میلیارد ریال برای ساماندهی این طرح خبر داد و گفت: قریب ۱۰ میلیارد ریال دیگر نیز برای ادامه کار پیش بینی شده است.
کلانتری با بیان اینکه کار کردن برای شهدا معامله با خداوند است، گفت: به طور قطع با روحیه جهادی که در مدیران استان وجود دارد به زودی شاهد یکی از بهترین المان های شهدا در سطج کشور خواهیم بود.



تاریخ انتشار : 11 مرداد 1399 21:51



» اخبار مرتبط:

  • با احداث مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان در یاسوج موافقت شد
  • 414 گلزار شهدا در کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شد
  • مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس: از 21 یادمان شهدای گمنام در ا ...
  • معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: شرکت در یادمان شهدا عبادت ...
  • نیاز 154 مزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد به ساماندهی/80 درصد گلزارهای ش ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler