مشروح اخبار


» بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد صدای استاندار را درآورد



راک نیوز/ استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار افزایش تیم‌ها و ساعات بازرسی از صنوف و اماکن عمومی شد و گفت: کار از برخوردهای گفتمانی ساده عبور کرده، کسی که پنج ماه است پیام را نگرفته و دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کند باید با او برخورد شود.

حسین کلانتری در نشست ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان در وضعیت هشدار بیماری کرونا قرار دارد، اظهار داشت: تعداد شهرستان‌های قرمز استان ما، از یک به سه مورد افزایش یافته است که برای ما پیام دارد و آن این است که هر شهروندی که برای جان خود و هم‌نوعانش ارزش قائل است باید به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توجه بیشتری داشته باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در صورتی می‌توانیم امیدوار باشیم که شیب ابتلا به کرونا در استان نزولی شود و مرگ و میر کاهش ‌یابد که میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان به مرز بالای 90 درصد برسد، اما هنوز به این آمار نرسیده‌ایم.
کلانتری با بیان اینکه ارزیابی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی صنوف از جمله میوه‌فروشی‌ها، پاساژها، بنگاه‌های اتوموبیل، فروشگاه‌های بزرگ و پایانه‌ها در اولویت است، گفت: صنوفی که پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند، باید تشویق شوند و آنهایی که عملکرد خوبی ندارند، پلمپ شوند و در صورتی که با این صنوف برخورد نشود با متولیان امر برخورد می‌کنیم.
وی از دستگاه‌های متولی خواست با حساسیت و جسارت بیشتر و بدون تعارف با صنوفی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند، برخورد شود و با اشاره به تجمع باغ‌داران در روزهای گذشته، ابراز کرد: 180 باغ، سال‌ها بدون مجوز کار کرده‌اند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خواست به جد پیگیر افزایش تیم‌های بازرسی در مرکز استان و افزایش تعداد ساعات بازرسی از صنوف و اماکن عمومی شوند و گفت: کار از برخوردهای گفتمانی ساده عبور کرده، کسی که پنج ماه است پیام را نگرفته و دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کند باید با او برخورد شود.



تاریخ انتشار : 15 مرداد 1399 11:22



» اخبار مرتبط:

  • کرونا کافه های یاسوج را پلمب کرد
  • تشدید نظارت‌ها بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات و بانک‌های دولتی ب ...
  • شناسایی 2497 بیمار مبتلا به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد/وضعیت نارنجی 5 ...
  • بازگشت محدودیت های کرونایی به گچساران
  • اقدام ویژه استاندار و نماینده ولی‌ فقیه به منظور گرامیداشت درگذشتگان در کهگ ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler