مشروح اخبار


» بخش مراقبت های ویژه(ICU) بیماران کرونایی در بیمارستان دهدشت راه اندازی شد+عکس



 سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) از راه اندازی بخش مراقبتهای ویژه(ICU) جدید با 5 تخت برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ دکتر ابراهیم یاری نسب در خصوص راه اندازی بخش مراقبت‌های ویژه برای بیماران کرونایی گفت: بخش جدید مراقبت های ویژه(ICU) برای بیماران کرونایی به اهتمام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال راه اندازی و در اختیار مردم شریف شهرستان کهگیلویه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در مرحله اول پنج تخت در بخش آی سی یو کووید مجهز به دستگاه ونتیلاتور، تشک مواج و مانیتور راه اندازی و در آینده نزدیک چهار تخته دیگر هم اضافه خواهد شد.

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) در خصوص اهمیت راه اندازی بخش مراقبت های ویژه برای بیماران کرونایی گفت: با راه اندازی این بخش مهم خدمات درمانی به بیماران بدحال کرونایی ارائه و از اعزام این بیماران با توجه به ظرفیت محدود بیمارستان شهید جلیل یاسوج کاسته شد.

دکتر یاری نسب در ادامه تاکید کردند: کمبود شدید نیروی انسانی اعم از درمانی و پشتیبانی مانع از ارائه خدمات درمانی مطلوب در بیمارستان نشده و علی رغم تمام مشکلات همکاران بنده با ایثار و تلاش ستودنی در راه اندازی این بخش همکاری لازم را به عمل آوردند که انشاءالله تلاش و ممارست این عزیزان باعث رضایت مردم شریف کهگیلویه و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت درمانی شود.

وی در پایان اذعان کرد: تلاش شبانه روزی و بی وقفه پزشکان، کادر درمانی و پشتیبانی بیمارستان امام خمینی(ره) در مواجهه با بیماران کرونایی مصداق بارز جهاد در راه خدا است و امیدوارم آحاد مختلف جامعه با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مهار بیماری کرونا نقش اساسی ایفا تا جان عزیزان خود و مدافعان سلامت در خطر مواجهه با بیماری کووید ۱۹ قرار نگیرد.

بخش مراقبت های ویژه(ICU) بیماران کرونایی در بیمارستان دهدشت راه اندازی شد+عکس

 

 



تاریخ انتشار : 19 مرداد 1399 13:18



» اخبار مرتبط:

  • اولین بیمار کرونایی از بیمارستان دهدشت ترخیص شد
  • واکنش معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی به فوت بیمار کرونایی در دهدشت
  • "شایعه کرونا" سبب آتش‌سوزی درمانگاه شهرک توحید بندرعباس!!
  • دستگاه سنگ شکن پیشرفته در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت نصب شد
  • رئیس بیمارستان شهید رجائی یاسوج منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler